جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کهگیلویه و بویراحمد رتبه اول در پیشگیری از وقوع سرقت را دارد

یاسوج- فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد رتبه اول پیشگیری از وقوع سرقت را کسب کرد و جزء استان‌های دوم و سوم به لحاظ پیشگیری از کلیه جرائم است. به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سردار مهدی انصاری فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در آئین صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی در استان با

اختصاصی کرونا

کد خبر : 37815
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱

کرونا :

کهگیلویه و بویراحمد رتبه اول در پیشگیری از وقوع سرقت را دارد

کهگیلویه و بویراحمد رتبه اول در پیشگیری از وقوع سرقت را دارد 3

یاسوج- فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد رتبه اول پیشگیری از وقوع سرقت را کسب کرد و جزء استان‌های دوم و سوم به لحاظ پیشگیری از کلیه جرائم است.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سردار مهدی انصاری فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در آئین صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی در استان با بیان اینکه ثمره کار نیروهای انتظامی امنیت و آرامش مردم است، اظهار کرد: نیروی انتظامی این افتخار را دارد که وصایای حضرت امام خمینی(ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار داده است.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: گستردگی خدمات و ارتباط با مردم بارزترین ویژگی نیروی انتظامی است و این قشر از جامعه خدمات صادقانه، بی‌منت و با عزت را برای رضای خداوند به مردم و جامعه ارائه می‌دهند.

وی تصریح کرد: پلیس جامعه محور و مردم محور این افتخار را دارد که آرامش خود را فدای آسایش مردم می‌کند، ۵ هزار و ۵۰۰ کیلومتر از مرزهای کشور را نیروهای انتظامی مرزبانی می‌کنند و در شهرها و روستاها و پایانه‌ها این افراد بی منت به مردم خدمت ارائه می‌دهند.

انصاری با اشاره به روحیه سلحشوری و جهادی نیروهای انتظامی افزود: ثمره کار نیروهای انتظامی امنیت و آرامش مردم است و تلاش شبانه‌روزی ما هم برقراری همین نظم امنیت و آرامش در جامعه است.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از امن‌ترین استان‌های کشور است، گفت: این خواسته به حق مردم جزء با همکاری نیروهای انتظامی و پشتیبانی شورای تامین، مردم و سایر دستگاه‌ها حاصل نخواهد شد.

معاون استاندار: بیش از ۲۰ جایگاه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد فعال شدند
دنبال کنید

وی عنوان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد رتبه اول پیشگیری از وقوع سرقت را کسب کرد و جزء استان‌های دوم و سوم به لحاظ پیشگیری از تمامی جرائم است.

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi