جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

نباید در کهگیلویه و بویراحمد نگاه جزیره ای وجود داشته باشد

یاسوج- استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای برنامه ریزی گفت: ما همه از یک استان، به نام کهگیلویه و بویراحمد هستیم ونباید نگاه جزیره‌ای داشته باشیم. به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، علی‌محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای برنامه ریزی اظهار کرد: یکی از مهمترین شورای استان، شورای برنامه‌ریزی است و سال ۹۶، به

اختصاصی کرونا

کد خبر : 37666
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۱

کرونا :

نباید در کهگیلویه و بویراحمد نگاه جزیره ای وجود داشته باشد

نباید در کهگیلویه و بویراحمد نگاه جزیره ای وجود داشته باشد 3

یاسوج- استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای برنامه ریزی گفت: ما همه از یک استان، به نام کهگیلویه و بویراحمد هستیم ونباید نگاه جزیره‌ای داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، علی‌محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای برنامه ریزی اظهار کرد: یکی از مهمترین شورای استان، شورای برنامه‌ریزی است و سال ۹۶، به خاطر آغاز برنامه ششم توسعه و شروع به کار دولت دوازدهم ویژه است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این موضوع که ما همه از یک استان، به نام کهگیلویه و بویراحمد هستیم افزود: نباید نگاه جزیره‌ای داشته باشیم و  همه مسئولان استان باید تمام توان خود را به کار گیرند، تا آنچه در اسناد بالا دستی پیش‌بینی شده، لحاظ کنیم و دنبال شود.

احمدی با بیان اینکه باید رضایتمندی مردم را از نظام و دولت بالا ببریم گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی نگاه جزیره‌ای در جذب اعتبارات نداشته باشند و باید همه مسوولان همانند یک سیستم عمل کنند تا تولید سرانه، و درآمد سرانه و اشتغال  و رفاه افزایش دهیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه انضباط مالی لازمه جذب اعتبارات است، اظهار داشت: باید در خرج اعتبارات دقت لازم داشته باشیم، و همان مقدار که دغدغه جذب اعتبارات بیشتر هستم، این اعتبارات مدیریت شوند.

احمدی گفت: ورزش، جشنواره و ورزشگاه و اقتصاد و اشتغال زایی هر کدام در جای خودش لازم و ضروری است، اما باید با آگاهی از این موضوع که اعتبارات محدود است، کارها را در اولویت قرار دهیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه باید ناهماهنگی در بین دستگاه‌ها را از بین ببریم، اظهار داشت: دستگاه‌ انرژی محدود خود را صرف تعارضات کارشناسی نکنند و با توجه به ظرفیت‌های استان تلاش کنیم، چرا که این استان جای کار بسیار دارد.

نجف آباد تنها کانون آنفولانزای فوق حاد پرندگان در یاسوج بوده است
دنبال کنید

احمدی بیان کرد: سال آینده بر اساس شاخص‌های برخوردار نبودن، پیشرفت فیزیکی پروژه، مناطق محروم و عملکرد دستگاه‌ها اعتبارات تقسیم خواهند شد.

وی گفت: شاخص عملکردی دستگاه اجرایی علاوه بر اشتغال، توانمندی مدیر در جذب اعتبارات ملی است و یکی از آیتم‌های تقسیم اعتبارات استانی میزان جذب اعتبارات ملی است.

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi