سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

فقدان تاثیرگذاری طالبانی در جدایی کردستان عراق مشهود است

فلاحت پیشه با اشاره به درگذشت طالبانی: فقدان تاثیرگذاری طالبانی در جدایی کردستان عراق مشهود است سرویس سیاسی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اعتقاد دارد که فقدان تاثیرگذاری جلال طالبانی در جدایی طلبی کردستان عراق کاملا مشهود است. حشمت الله فلاحت پیشه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 37621
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۱

کرونا :

فقدان تاثیرگذاری طالبانی در جدایی کردستان عراق مشهود است
فلاحت پیشه با اشاره به درگذشت طالبانی:

فقدان تاثیرگذاری طالبانی در جدایی کردستان عراق مشهود است

سرویس سیاسی
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اعتقاد دارد که فقدان تاثیرگذاری جلال طالبانی در جدایی طلبی کردستان عراق کاملا مشهود است.

حشمت الله فلاحت پیشه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به  در گذشته جلال طالبانی، اظهار داشت: به عنوان کسی که سالها مسئولیت رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران وعراق را بر عهده داشته ام باید بگویم طالبانی در مدت دوره ریاست جمهوری اش همکاری نزدیکی با ایران داشته است.

نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جلال طالبانی ویژگی‌های شخصیتی بارزی داشت او ضمن مقابله با ظلم صدام به پل های پشت سر افراد را خراب نمی‌کرد و نگاه وحدت گرایانه ای داشت.

وی با اشاره به اینکه وحدت موجود در عراق حاصل تلاش طالبانی است، گفت: طالبانی تلاش داشت که  در قبال همسایگان و ایران چالش ایجاد نشود و سعی کرد که نقش و تعادل بخشی را در فضای مناسبات با کشورهای منطقه و به ویژه ایران داشته باشد. 

این نماینده مجلس با اشاره به تحرکات در کردستان عراق برای جدایی از این کشور عنوان کرد: در این شرایط خلاء طالبانی در تحرکات کردستان برای جدایی از  عراق کاملاً احساس می شود، اگر طالبانی در قید حیات بود می توانست تاثیر بیشتری در جامعه جهانی برای آرام کردن کردستان عراق داشته باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در گذشته جلال طالبانی را به مردم عراق و اکراد که ایشان را به خاطر روحیه وحدت گرایانه و تنش زدایانه تحسین می کردند تسلیت می گویم./

فرمانداری شهرستان گچساران همزمان با سالروز ولادت با برکت امام عصر حضرت مهدی موعود (عج) پیام تبریکی صادر نمود
دنبال کنید

پایان پیام

سه‌شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۱

حشمت الله فلاحت پیشه

فقدان تاثیرگذاری طالبانی در جدایی کردستان عراق مشهود است عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اعتقاد دارد که فقدان تاثیرگذاری جلال طالبانی در جدایی طلبی کردستان عراق کاملا مشهود است. http://media.icana.ir//Image/2016/04/201604109982607240_Thum.jpg£حشمت الله فلاحت پیشه£ فقدان,تاثیرگذاری,طالبانی,در,جدایی,کردستان,عراق,مشهود,است Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi