جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

امنیت امروز نتیجه ی رشادت پرورش یافته های مکتب عاشورا است

گچساران – فرماندهان جبهه مقاومت در سوریه گفت: امنیت امروز جامعه نتیجه ی جانفشانی و رشادت های شهدایی است که پرورش یافته ی مکتب عاشورای حسینی بودند. به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان گچساران عصر امروز نشست ” بصیرت عاشورایی ” با حضور فرماندهان بسیج و سپاه پاسداران

اختصاصی کرونا

کد خبر : 37429
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۵

کرونا :

امنیت امروز نتیجه ی رشادت پرورش یافته های مکتب عاشورا است

امنیت امروز نتیجه ی رشادت پرورش یافته های مکتب عاشورا است 3

گچساران – فرماندهان جبهه مقاومت در سوریه گفت: امنیت امروز جامعه نتیجه ی جانفشانی و رشادت های شهدایی است که پرورش یافته ی مکتب عاشورای حسینی بودند.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان گچساران عصر امروز نشست ” بصیرت عاشورایی ” با حضور فرماندهان بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نمازخانه آموزش و پرورش برگزار گردید.

سردار محمدپور از فرماندهان جبهه ” مقاومت سوریه ” در سخنانی، انقلاب اسلامی را ادامه ی عاشورای حسینی دانست و اضهار داشت : ۸۴ کشور در کنار صدام در جنگ تحمیلی بودند  در مقابل رزمندگان اسلام که با دست خالی با عشق به دفاع از میهن ایستادگی کردند.

وی ادامه داد : در کمتر از ۴۸ ساعت ۳۴ شهر ما توسط دشمن بعثی اشغال شد و این در حالی بود که ما در تحریم بودیم و هیچ کشوری هیچ نوع کمکی به ما نکرده و متاسفانه امروز غرب با قلدری و بی شرمی از مخالفت با سلاح موشکی ما حرف می زند.

سردار محمدپور در ادامه سخنانش بیان کرد: در پاسخ به دشمن با تدبیر حضرت امام خمینی( ره) بسیج مردمی تشکیل و جلوی پیشروی دشمن تا دندان مسلح گرفته شد، در تشکیل بسیج بیشترین نقش را آموزش و پرورش داشت و امروزه بیشترین جمعیت شهدا و جانبازان را این مجموعه ی بزرگ ” انسان ساز ” تشکیل می دهد.معلمین ما در کنار دفاع مقدس ، با برپایی چادر علم و دانش تعلیم و تربیت را به میدان جهاد وارد نمودند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت آموزش و پرورش در تجلیل از خانواده شهدا از تعامل خوب این مجموعه با خانواده شهدا و جانبازان تقدیر و تشکر نمود.

اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری در بقعه متبرکه امامزاده بی‌بی حکیمه(س) گچساران
دنبال کنید

سردار محمدپور امنیت امروز جامعه را نتیجه ی جانفشانی و رشادت های شهدایی دانست که پرورش یافته ی مکتب عاشورای حسینی بوده و تعلیم و تربیت صحیح و تبلیغ دفاع مقدس برای حفظ کیان ایران اسلامی را ادای دین به این شهدای عزیز دانست.

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi