جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

دیدار مدیر کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد با معاون تشکلهای دینی ومراکز فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی

مدیر کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد با معاون تشکلهای دینی ومراکز فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی دیدار وگفتگو کرد. به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد، معاون تشکلهای دینی ومراکز فرهنگی در حاشیه سفر به استان کهگیلویه وبویراحمدبا مدیر کل تبلیغات اسلامی استان دیدار وگفتگو کرد. در این دیدار حجت‌الاسلام حمید برازش مدیر کل تبلیغات

اختصاصی کرونا

کد خبر : 37271
تاریخ انتشار : شنبه ۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰:۰۰

کرونا :

دیدار مدیر کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد با معاون تشکلهای دینی ومراکز فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی

مدیر کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد با معاون تشکلهای دینی ومراکز فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی دیدار وگفتگو کرد.

دیدار مدیر کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد با معاون تشکلهای دینی ومراکز فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی 3

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد، معاون تشکلهای دینی ومراکز فرهنگی در حاشیه سفر به استان کهگیلویه وبویراحمدبا مدیر کل تبلیغات اسلامی استان دیدار وگفتگو کرد.

در این دیدار حجت‌الاسلام حمید برازش مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد ضمن خیر مقدم گفت: این استان ظرفیت های بالایی در اجرای مراسم دینی ومعنوی دارند وجا دارد تا با همت بیشتر وپشتیبانی فعالان فرهنگی مراسم رونق خوبی داشته باشند.

برازش در ادامه گفت: سال ۹۶ پرکارترین سال فرهنگی این استان بوده است و ما توانستیم وحدت خوبی را در بین ادارات فرهنگی در سطح استان بوجود بیاوریم و تا پشتیبانی خوب برای فعالیتهای فرهنگی وهیئات مذهبی باشند.

در این دیدار حسام سیروس معاون تشکلهای دینی ومراکز فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: به دنبال ایفای نقش پررنگ تشکل‌های دینی در کاهش آسیب‌های اجتماعی هستیم و امسال این بحث را در استان ها پیگیری می‌کنیم.

وی با بیان اینکه این بحث از اولویت های اول نظام اسلامی است،ادامه داد: آسیب های اجتماعی امروزه به بحران تبدیل شده و باید در این خصوص از ظرفیت بی نظیر تشکل های دینی استفاده کرد.

معاون تشکل های دینی و مراکز فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی اعتیاد، طلاق، مفاسد اخلاقی، مناطق بحرا زا و سکونت گاه های غیررسمی را پنج آسیب مورد اشاره رهبر معظم انقلاب برشمرد و تاکید کرد که در این محورها تشکل های دینی باید وظیفه اجتماعی و شرعی خود را ایفا کنند.

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi