شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مسجد روستای باباکلان گچساران مرمت و بهسازی می شود

گچساران- رئیس اداره اوقاف گچساران گفت: مسجد روستای باباکلان از مساجدی بود که مشکلات زیادی داشت و دیده نمی شد ولی با پیشرفت های روستا باباکلان مسئولان امر نظرشان به این مسجد جلب شد و باعث شد تا مبلغی برای مرمت و بهسازی این مسجد اختصاص دهند. به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، فرزین بهمنی آزاد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 37084
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۶

کرونا :

مسجد روستای باباکلان گچساران مرمت و بهسازی می شود

گچساران- رئیس اداره اوقاف گچساران گفت: مسجد روستای باباکلان از مساجدی بود که مشکلات زیادی داشت و دیده نمی شد ولی با پیشرفت های روستا باباکلان مسئولان امر نظرشان به این مسجد جلب شد و باعث شد تا مبلغی برای مرمت و بهسازی این مسجد اختصاص دهند.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، فرزین بهمنی آزاد رئیس اداره اوقاف گچساران گفت: روستای باباکلان یک هزار و ۴۰۰ نفری که در ۴۰ کیلومتر شهر دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران قرار دارد، روستای باباکلان تا چند سال گذشته نماد محرومیت و کمبود زیرساخت‌ها بوده است که با پیشرفت خوبی که در این مدت داشته است رشد چشمگیری داشته است.

وی افزود: مسجد روستای باباکلان از مساجدی بود که مشکلات زیادی داشت و دیده نمی شد ولی با پیشرفت های روستا باباکلان مسئولان امر نظرشان به این مسجد جلب شد و باعث شد تا مبلغی برای مرمت و بهسازی این مسجد اختصاص دهند.

بهمنی آزاد بیان کرد: در این مسجد با وجود جمعیت زیاد روستا هیچ امکانات مناسبی یافت نمی شد، نمای آن در حد یک خانه روستایی و امکانات آب آشامیدنی و برق و زیرساختار آن در حد ابتدایی بوده و همچنین دستشویی در این مسجد وجود نداشت.

نمای اولیه مسجد روستای باباکلان
نمای اولیه ی مسجد باباکلان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گچساران، گفت: یکی از اولویت‌های مهم اداره اوقاف و امور خیریه گچساران مرمت و بهسازی بقاع متبرکه و مساجد این شهرستان است.

بهمنی آزاد به  مسجد امام حسین (ع) در روستای باباکلان اشاره و خاطرنشان کرد: کاشی کاری مسجد امام حسین (ع) در روستای باباکلان از پروژه‌های عمرانی شهرستان گچساران است که در حال حاضر در دست اقدام است.

تداوم خشکسالی و نگرانی کلزاکاران در خوزستان
دنبال کنید

وی به مبلغ اختصاص یافته برای اجرای این طرح اشاره و عنوان کرد: کاشی کاری مسجد امام حسین روستای باباکلان با اعتباری به مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات عمرانی در دست اجرا است.

گفتنی است امروز این مسجد در حال مرمت و بهسازی است ولی هنوز نیاز به حمایت بیشتر مسئولان دارد، عکسهای زیر این روند را نشان می دهد؛

مسجد روستای باباکلان گچساران مرمت و بهسازی می شود 5

مسجد روستای باباکلان گچساران مرمت و بهسازی می شود 6

مسجد روستای باباکلان گچساران مرمت و بهسازی می شود 7

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi