پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

جشن مدارس عشایری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

یاسوج- جشن مدارس عشایری استان کهگیلویه و بویراحمد صبح یکشنبه با حضور معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش در دهستان کاکان از توابع شهرستان بویراحمد برگزار شد. به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، رضوان حکیم‌زاده معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش در این مراسم گفت: رای بالای مجلس به وزیر آموزش و پرورش نشان دهنده

اختصاصی کرونا

کد خبر : 37068
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳

کرونا :

جشن مدارس عشایری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

جشن مدارس عشایری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد 3

یاسوج- جشن مدارس عشایری استان کهگیلویه و بویراحمد صبح یکشنبه با حضور معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش در دهستان کاکان از توابع شهرستان بویراحمد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، رضوان حکیم‌زاده معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش در این مراسم گفت: رای بالای مجلس به وزیر آموزش و پرورش نشان دهنده اعتماد و انتظار بالایی است که به وی دارند و وزیر آموزش و پرورش باید جواب این اعتماد را بدرستی بدهد.

معاون وزیر آموزش و پرورش در ادامه گفت: در اهمیت کار ارزشمند خیرین همین بس که خداوند در قرآن از جهادگران یاد می‌کند که جهادگران با مال مقدم بر جهادگران گذشته از جان هستند.

حکیم زاده به اهمیت والای عشایر اشاره کرد و گفت: افتخار می‌کنم که بخشی از کار خود را در خدمت مدارس عشایری بوده‌ام و همه در آموزش و پرورش وظیفه حمایت از آموزش و پرورش عشایر و مدارس عشایری را داریم.

وی با اشاره به اینکه نام آموزش و پرورش عشایر با نام مرحوم بهمن‌بیگی گره خورده است افزود: قرار است که مدالی با عنوان بهمن بیگی طراحی کنیم و به افراد شاخص در آموزش و پرورش هر ساله اهدا کنیم.

حکیم‌زاده با بیان این که دانش‌آموزان عشایری در سال جاری در کنکور سراسری موفقیت‌های زیادی کسب کردند افزود: همچنین باید اخلاص معلمان عشایری را قدردان باشیم که با تمامی مشکلات در راستای ارتقای درجات علمی تلاش می کنند.

وی گفت: معلمان عشایری باید توجه خاص به آموزش دختران عشایری داشته باشند چرا که شاخصه‌های توسعه به گونه‌ای است که زنان توسعه یافته در ارتقای این شاخصه‌ها نقش دارند.

کاربران فضای مجازی درباره هدیه قالیباف به حاکم امارات چه واکنشی داشتند؟
دنبال کنید

این مسوول با بیان این که با فراکسیون عشایر مجلس که ۱۲۰ نفر هستند ارتباط برقرار کرده‌ایم خاطرنشان کرد: سعی کرده‌ایم که برای تامین فضای مدارس عشایری اقدام شود.

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi