جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کشورهای مسلمان جهان مقابل کشتار مسلمانان میانمار قیام کنند

یاسوج- امام جمعه یاسوج با بیان اینکه به کشتار مردم مسلمان میانمار و مردم یمن در پیش چشم مدعیان دروغین حقوق بشر اشاره کرد و گفت:کشتار مسلمان دلخونی است برای کشورهای مسلمان که بیش از ۶۰ کشور مسلمان باید تدبیری کنند. به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام سید علی اصغر حسینی در خطبه های

اختصاصی کرونا

کد خبر : 36702
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲

کرونا :

کشورهای مسلمان جهان مقابل کشتار مسلمانان میانمار قیام کنند

کشورهای مسلمان جهان مقابل کشتار مسلمانان میانمار قیام کنند 3

یاسوج- امام جمعه یاسوج با بیان اینکه به کشتار مردم مسلمان میانمار و مردم یمن در پیش چشم مدعیان دروغین حقوق بشر اشاره کرد و گفت:کشتار مسلمان دلخونی است برای کشورهای مسلمان که بیش از ۶۰ کشور مسلمان باید تدبیری کنند.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام سید علی اصغر حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: امام علی در این فرمایش گهربار می فرماید دو خصلت است که خداوند اعمال انسان را قبول نمی کند مگر با داشتن این دو صفت تقوا یعنی خود نگه داشتن و اسیر نفس نبودن و گول شیطان را نخوردن و به سوی گناه نرفتن.

وی با بیان اینکه دومین خصلت اخلاص است، گفت: اگر کمترین ریا در آن باشد ان اعمال پذیرفته نیست بلکه گناه نیز محسوب می شود .

حسینی به آیه ۵۵ سوره مائده شان نزول آن اشره کرد و افزود: روای می گوید روزی با پیغمبر اسلام مشغول نماز بودیم سائلی به مسجد آمد. هیچ کس به این سایر پاسخ مثبت نداد علی

مشغول نماز و درحال رکوع بود ‌ حضرت دست راستش را بلند کرد و انگشتری را که در دستش بود به او نشان داد و سایر آن را گرفت و رفت .

انتصاب امام علی به جانشینی پیامبر از طرف خدا بود

حسینی ابراز داشت: درخواست خداوند از پیامبر این بود که علی را به عنوان ولی و هادی و جانشین خود را انتخاب کند و خداوند علی را نصب کرد.

امام جمعه یاسوج با بیان اینکه مساله امامت مثل رسالت پیامبران است، گفت: انتخاب جانشین پیامبر همانند انتخاب رسل برعهده خداوند بود  و  به پیامبر ماموریت داده شد که رهبری امام علی(ع) را انجام دهد . 

فارس من | ماجرای مسدود شدن تسهیلات مشتریان بانک مسکن در کهگیلویه و بویراحمد/مدیر بانک: مشتریان مراجعه کنند
دنبال کنید

حسنی افزود: در خطبه غدیر که پیغمبر اسلام به طور مفصل فرمود در این جمله خلاصه می شود «من کنت مولا فهذا علی مولاه» و امام علی(ع) بوسیله خداوند و تبلیغ پیامبر به عنوان رهبر انتخاب می شود.

وی گفت: غدیر یعنی عدالت الهی  و مردم و مسئولین باید غدیر را گرامی بدارند و حکومت الهی غدیر را الگوی خود قرار دهند.

در جمعه سیاه خونهای زیادی به زمین ریخته شد

وی به قیام ۱۷شهریور و ۱۹ شهریور وفات آیت الله طالقانی اشاره کرد و گفت:همین خون ها و رشادت ها بود که رژیم پهلوی را با وجود حمایت استکبار جهانی ریشه اش را درآورد و آیت الله طالقانی نیز کسی  است که مدت زیادی از عمرش را در تبعید و زندان بود و امام راحل او را ابوذر زمان نام برد. 

حسینی به ۲۰ ذی الحجه سالرزو ولادت با سعادت امام موسی بن جعفر است نیز اشاره کرد و گفت: امام صادق به حدی از ولادت ایشان خوشحال شد که سه روز جشن گرفت و مردم مدینه را اطعام کرد.

امام جمعه یاسوج با بیان اینکه  به کشتار مردم مسلمان میانمار و مردم یمن در پیش چشم مدعیان دروغین حقوق بشر اشاره کرد و گفت:کشتار مسلمان دلخونی است برای کشورهای مسلمان بیش از ۶۰ کشور مسلمان باید تدبیری کنند.

وی با بیان اینکه کشتار مسلمان دلخونی است برای کشورهای مسلمان گفت: بیش از ۶۰ کشور مسلمان باید تدبیری کنند زیرا تا کی باید شاهد باشیم عده ای از خدا بی خبر این جنایت ها را انجام دهند.

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi