جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

یاسوج به شهر دستفروشان تبدیل شده است

یاسوج- فرماندار بویراحمد در برخی مواقع دو سوم از عرض خیابان‌های پر تردد شهر یاسوج را خودروهای میوه فروش ودستفروشان اشغال کرده‌اند، گفت: شهر یاسوج به شهر دستفروشان تبدیل شده است. به گزارش قدس آنلاین، سید محمد کاظم نظری ظهر امروز در نشست ستاد خدمات سفر شهرستان بویراحمد اظهار داشت: انتظار می‌رود شهرداری یاسوج در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 36602
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۲

کرونا :

یاسوج به شهر دستفروشان تبدیل شده است

یاسوج به شهر دستفروشان تبدیل شده است 3

یاسوج- فرماندار بویراحمد در برخی مواقع دو سوم از عرض خیابان‌های پر تردد شهر یاسوج را خودروهای میوه فروش ودستفروشان اشغال کرده‌اند، گفت: شهر یاسوج به شهر دستفروشان تبدیل شده است.

به گزارش قدس آنلاین، سید محمد کاظم نظری ظهر امروز در نشست ستاد خدمات سفر شهرستان بویراحمد اظهار داشت: انتظار می‌رود شهرداری یاسوج در کمترین زمان ممکن نسبت به ساماندهی دستفروشان سطح شهر اقدام کند زیرا رد غیر این صورت باید شاهد بروز مشکلات متعددی باشیم.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری یاسوج با توجه به گردشگر پذیر بودن این شهر نباید لحظه‌ای از خدمات دهی در حوزه‌های مختلف غافل شود، عنوان کرد: هیچ گونه کم کاری و قصوری در زمینه انجام وظیفه توسط این نهاد عمومی پذیرفتنی نیست.

نطری با اشاره به تغییر و تحولات در حوزه شهرداری‌ها، ابراز کرد: تا زمان انتخاب شهردار و آغاز فعالیت هیچ نیروی بدون ضابطه نباید وارد بدنه شهرداری‌ها شود و البته در صورت هرگونه بکار گیری اقدام قانونی انجام می‌شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان بویراحمد با تاکید بر اینکه مبادا برخی در این کش و قوس‌های تغییرات مدیریتی شهرداری یاسوج بخواهند افرادی را بدون رعایت قوانین و مقررات بگار بگیرند، ادامه داد: در بسیاری از خانواده‌های شهرستان بویراحمد چندین بیکار تحصیل کرده وجود دارد و چون در سیستم شهرداری افراد دیگری نفوذ دارند باید از کمترین فرصت استفاده کنند.

نظری تاکید کرد: در صورت هرگونه بکارگیری و تبدیل وضعیت بدون رعایت قانون در شهرداری یاسوج مطابق قانون برخورد و متخلفان به دستگاه قضایی معرفی می‌شوند.

وی تاکید کرد: با توجه به اقدامات انجام شده در دولت یازدهم مشکلات و معضلات حوزه شهری یاسوج نسبت به گذشته کاهش پیدا کرده که ادامه این روند نیازمند تعامل و پیگیری مستمر مدیریت شهری با مجموعه مدیران دستگاه‌های اجرایی است.

انتقاد امام جمعه یاسوج از وضعیت 2 سد/ توضیحات استاندار و دستور وزیر کشور
دنبال کنید

منبع: تسنیم

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi