جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

آمادگی ایران جهت همکاری در حوزه های نفت و گاز با بولیوی

طی دیدار جمالی و محمودزاده با نایب رئیس کنگره نمایندگان بولیوی مطرح شد؛ آمادگی ایران جهت همکاری در حوزه های نفت و گاز با بولیوی سرویس بین الملل عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی‌ طی دیدار با نایب رئیس کنگره نمایندگان بولیوی، به آمادگی ایران جهت همکاری با در حوزه‌های نفت و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 36588
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۱

کرونا :

آمادگی ایران جهت همکاری در حوزه های نفت و گاز با بولیوی
طی دیدار جمالی و محمودزاده با نایب رئیس کنگره نمایندگان بولیوی مطرح شد؛

آمادگی ایران جهت همکاری در حوزه های نفت و گاز با بولیوی

سرویس بین الملل
عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی‌ طی دیدار با نایب رئیس کنگره نمایندگان بولیوی، به آمادگی ایران جهت همکاری با در حوزه‌های نفت و گاز و… با بولیوی اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، محمد جواد جمالی نوبندگانی عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی‌ و جلال محمودزاده عضو هیئت رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در جریان شرکت در "نشست مجمع جهانی‌ پارلمانی پیرامون توسعه پایدار" در شهر بالی بولیوی عصر امروز (چهارشنبه ۱۵/۰۶/۹۶) با رومینا گوادالوپه، نایب رئیس کنگره نمایندگان بولیوی دیدار و گفتگو کردند.

بنابراین گزارش؛ در این دیدار جمالی نوبندگانی ضمن بیان توضیحاتی‌ پیرامون مجلس شورای اسلامی و تبیین جایگاه مجلس در قانون اساسی‌، خواستار گسترش مناسبات پارلمانی با مجلس بولیوی شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تجارب و توانایی‌‌های جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌های نفت، گاز، پتروشیمی و سدسازی اشاره و بر آمادگی کشورمان برای همکاری با بولیوی در عرصه‌های مذکور تاکید کرد.

جمالی در پایان سخنان خود به تجاوزات و درگیری‌ها درمنطقه غرب آسیا پرداخت و با اشاره به تحمیل جنگ خانمان‌سوز به مردم کشور‌های یمن، سوریه و عراق، خواستار تلاش جامعه جهانی‌ برای پایان دادن به جنگ و کشتار بی‌ گناهان شد.

همچنین در این ملاقات نایب رئیس مجلس بولیوی نیز به سفر اخیرش برای شرکت در ششمین کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین اشاره کرد و تلاش‌های جمهوری اسلامی ایران را به منظور کمک به مردم فلسطین ستود.

این حکایت چند نمونه پیامک های تبلیغاتی است که نهایت سوء استفاده را از نبود نظارت می برند
دنبال کنید

وی در ادامه به مناسبات گسترده دو کشور در گذشته نزدیک اشاره کرد و با تاکید بر بهره‌مندی دو ملت از مناسبات نزدیک لاپاز- تهران، خواستار گسترش روابط در همه زمینه‌ها شد.

رومینا گوادالوپه همچنین بر آمادگی مجلس بولیوی برای توسعه مناسبات پارلمانی با مجلس شورای اسلامی تاکید کرد

به گزارش خانه ملت، در این ملاقات محمدی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در اندونزی نیز حضور داشت./

پایان پیام

 

چهارشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۱

دیدار جمالی نوبندگانی با خانم رومینا گوادالوپه نایب رییس کنگره نمایندگان بولیوی

آمادگی ایران جهت همکاری در حوزه های نفت و گاز با بولیوی عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی‌ طی دیدار با نایب رئیس کنگره نمایندگان بولیوی، به آمادگی ایران جهت همکاری با در حوزه‌های نفت و گاز و… با بولیوی اشاره کرد. http://media.icana.ir//Image/2017/09/201709105119389039_Thum.jpg£دیدار جمالی نوبندگانی با خانم رومینا گوادالوپه نایب رییس کنگره نمایندگان بولیوی£ آمادگی,ایران,جهت,همکاری,در,حوزه,های,نفت,و,گاز,با,بولیوی Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi