جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

وضعیت کره شمالی یادآور وضعیت حمله اتمی آمریکا به ژاپناست/ آمریکا 6150 پایگاه نظامی در جهان دارد

کریمی قدوسی تحلیل و بررسی کرد: وضعیت کره شمالی یادآور وضعیت حمله اتمی آمریکا به ژاپن است/ آمریکا ۶۱۵۰ پایگاه نظامی در جهان دارد سرویس سیاسی عضوکمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ضمن ابراز نگرانی نسبت به تنش های خاوردور گفت: بگومگوی واشنگتن با پیونگ یانگ و سطح تنش های خاوردور یادآور زمانی است

اختصاصی کرونا

کد خبر : 36542
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹

کرونا :

وضعیت کره شمالی یادآور وضعیت حمله اتمی آمریکا به ژاپناست/ آمریکا 6150 پایگاه نظامی در جهان دارد
کریمی قدوسی تحلیل و بررسی کرد:

وضعیت کره شمالی یادآور وضعیت حمله اتمی آمریکا به ژاپن است/ آمریکا ۶۱۵۰ پایگاه نظامی در جهان دارد

سرویس سیاسی
عضوکمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ضمن ابراز نگرانی نسبت به تنش های خاوردور گفت: بگومگوی واشنگتن با پیونگ یانگ و سطح تنش های خاوردور یادآور زمانی است که آمریکایی ها اقدام به حمله اتمی به هیروشیما ناکازاکی کردند.

جوادکریمی قدوسی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت گفت:با توجه به ریشه منازعات بین المللی ظرف یک هفته اخیر به ویژه پس از پایان جنگ جهانی دوم  متوجه می شویم که ریشه جنگ ها به آمریکا ، بریتانیا و فرانسه بازمی گردد و  البته رژیم صهیونیستی فرزند شوم آنها در خاورمیانه جنگ افروزی می کند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت : مناقشات از چالش های امنیتی آغاز و به درگیری های نظامی ختم می شود و باید این موضوع را به عنوان یک واقعیت پذیرفت.

وی در ادامه افزود:تهدیدهای نظامی آمریکا علیه کره شمالی و رزمایش های جنگی که پشت مرزهای این کشور توسط متحدین واشنگتن برگزار می شود منجر به شکل گیری وضعیت کشنده خاوردور شده است.

 

نگرانی تهران از تکرار فاجعه اتمی هیروشیما و ناکازاکی توسط ترامپ

عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس گفت: نقش تحریک آمیز آمریکایی ها در خاوردور با روی کارآمدن دونالدترامپ تشدید شده است و ما نگران وقوع برخورد نظامی در شرق آسیا هستیم.

وی بیان داشت: بگو مگوهای آمریکا و کره شمالی یادآور خاطره حمله اتمی به هیروشیما و ناکازاکی است که هزاران کشته برجای گذاشت.

نخستین جلسه هماهنگی انتخابات شوراها و ریاست جمهوری شهرستان باشت در سال 96 برگزار شد
دنبال کنید

 

پایگاه های نظامی آمریکا باعث و بانی جنگ

کریمی قدوسی گفت: آمریکا در جنگ های خاورمیانه و ظهور تروریسم تکفیری حضوری فعال داشته است و تنش زایی واشنگتن محدود به خاوردور نیست.

وی تصریح کرد : آمریکا مدعی تلاش برای برقراری صلح ، امنیت و دموکراسی در جهان است اما اگر آنها پایگاه های نظامی خود را از چهارگوشه جهان جمع کنند و مداخلات سیاسی واشنگتن قطع شود ؛ قطع به یقین مناقشات سیاسی و نظامی تمام خواهد شد.

این نماینده مجلس دهم گفت : براساس آمار رسمی پنتاگون ، آمریکا در ۳۹کشور پایگاه بزرگ نظامی و در ۱۴۰کشور ایستگاه‌های نظامی و در مجموع ۸۵۰ پایگاه نظامی در ۵ قاره جهان در اختیار دارد. در کنار این ارقام نجومی باید ۵۳۰۰ پایگاه نظامی آمریکا در داخل ایالات متحده را هم باید اضافه کنیم.

وی تاکید کرد: نقش پایگاه های آمریکایی که در ژاپن ، کره جنوبی و جزیره گوآم در تنش های خاوردور غیرقابل انکار است.هزاران نیروی نظامی آمریکا ، صدها جنگنده و ناو جنگی آماده حمله به کره شمالی ، پیونگ یانگ را در موقعیت تدافعی قرار داده است.

کریمی قدوسی گفت: آمریکایی ها در سئول نقوذ سیاسی بالایی دارند و سیاست خارجی کره شمالی را در واشنگتن تعیین می کنند در حالی که مردم دو کره دارای اشتراکات فرهنگی بالایی هستند. در جریان سفر گروه دوستی پارلمانی مجلس نهم به کره جنوبی و بازدید از مناطق مرزی دو کره پیوندهای خانوادگی این منطقه چشم گیر بود.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا اگرچه به طور جدی می خواهد با کره شمالی برخورد کند اما هدف گذاری پنهان پنتاگون در دریای چین جنوبی و مهار توسعه اقتصادی و نظامی پکن است. ترامپ رسما اعلام کرده است که می خواهد توان نظامی و اقتصادی چین را زمین گیر کند.

معاون امنیتی وزیر کشور: با تردد زائران اربعین از مرز تمرچین موافقت شد
دنبال کنید

 

بدعهدی آمریکا دلیل آزمایش های اتمی و موشکی کره شمالی

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: یک دهه پیش مذاکرات فشرده ای بین واشنگتن و پیونگ یانگ برگزار شد که در نتیجه آن چانه زنی ها ، تفاهمی شبیه برجام بین آمریکا و کره شمالی امضا شد.

وی در ادامه افزود: کره شمالی براساس تفاهم با آمریکا میزان فعالیت های هسته ای خود را به شدت کاهش داد. در طرف مقابل آمریکایی ها همانند برجام متعهد شده بودند که مرکز آب سبک در مقابل تعطیلی مرکز آب سنگین برای کره شمالی احداث کنند.

وی تصریح کرد:  تنش های خاوردور  نتیجه بدعهدی آمریکا و تلاش برای تهدید کره شمالی است که باتوجه به تیپ شخصیتی ترامپ ممکن است منجر به جنگ اتمی شود.

پایان پیام

سه‌شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۹

جواد کریمی قدوسی

وضعیت کره شمالی یادآور وضعیت حمله اتمی آمریکا به ژاپناست/ آمریکا ۶۱۵۰ پایگاه نظامی در جهان دارد عضوکمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ضمن ابراز نگرانی نسبت به تنش های خاوردور گفت: بگومگوی واشنگتن با پیونگ یانگ و سطح تنش های خاوردوریادآور زمانی است که آمریکایی ها اقدام به حمله اتمی به هیروشیما ناکازاکی کردند. http://media.icana.ir//Image/2014/07/73973_Thum.jpg£جواد کریمی قدوسی£جواد کریمی قدوسی وضعیت,کره,شمالی,یادآور,وضعیت,حمله,اتمی,آمریکا,به,ژاپن,,است/,آمریکا,۶۱۵۰,پایگاه,نظامی,در,جهان,دارد Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi