پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

هرچه زمان می گذرد،نیاز به فرهنگ دینی و مطالبات معنوی بیشتر می‌شود

حجت‌الاسلام حمید برازش اظهار داشت:هرچه زمان می گذرد،نیاز به فرهنگ دینی و مطالبات معنوی بیشتر می‌شود. به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد حجت‌الاسلام حمیدبرازش در این دیدار ضمن تاکید بر تقویت تشکل ها و نهادهای مذهبی اظهار داشت: به همان موازاتی که در زمینه های اقتصادی و تکنولوژی و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 36482
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰:۰۰

کرونا :

هرچه زمان می گذرد،نیاز به فرهنگ دینی و مطالبات معنوی بیشتر می‌شود

حجت‌الاسلام حمید برازش اظهار داشت:هرچه زمان می گذرد،نیاز به فرهنگ دینی و مطالبات معنوی بیشتر می‌شود.

هرچه زمان می گذرد،نیاز به فرهنگ دینی و مطالبات معنوی بیشتر می‌شود 3

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد حجت‌الاسلام حمیدبرازش در این دیدار ضمن تاکید بر تقویت تشکل ها و نهادهای مذهبی اظهار داشت: به همان موازاتی که در زمینه های اقتصادی و تکنولوژی و فناوری سرمایه گزاری می‌کنیم و امکاناتی فراهم می نمایم می بایست در زمینه گسترش و ترویج فرهنگی دینی نیز اقدام مضاعف کنیم و با توجه به وابستگی عمیق کشور به مقوله فرهنگ، رشد و پیشرفت در این زمینه باعث رشد در بخشهای دیگر خواهد شد.

وی افزود: ماهیت نظام ما فرهنگی وماموریت اصلی ما الگوسازی اسلامی و تعمیم به جهانیان است و هرچه زمان می گذرد، نیاز به فرهنگ دینی و مطالبات معنوی بیشتر می‌شود لذا ما باید از این فرصت نهایت استفاده را ببریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تصریح کرد: در نقطه مقابل تلاش در جهت گسترش فرهنگ دینی اراده ای در راستای تخریب معنویت و ضد فرهنگ دینی با امکانات وسیع و سلطه رسانه ای اقدام می‌کنند و هر روز ابعاد این شیطنت و دین ستیزی بیشتر می‌شود،لذا ما هم باید با رصد این اقدامات و برنامه های مخرب دشمنان در جهت خنثی سازی توطئه آنان برنامه ریزی نماییم.

حجت‌الاسلام برازش با اشاره به ظرفیت های بزرگ موجود در کشور تاکید کرد: بسترها و ظرفیت های عظیم فرهنگی در کشور نیازمند برنامه ریزی صحیح و اقدامات کاربردی است و باید متولیان فر هنگی با دلسوزی و اراده قوی این زمینه ها را هدایت کنند و صراط مستقیم دینی و فرهنگی را با راهکارهای مؤثر و هدفدار در جامعه نشان دهند.

جلسه شورای اداری مدیران و معاونین کهگیلویه و بویراحمد
دنبال کنید

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi