دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرهنگ فاطمی باید به‌عنوان یک منبع درسی در مدارس و دانشگاه‌ها تدریس شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد، گفت: سیره و فرهنگ فاطمی باید به‌عنوان یک منبع درسی در مدارس و دانشگاه‌ها تدریس شود. به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد،حجت‌الاسلام حمید برازش، گفت: نهادینه کردن فرهنگ و رفتار نیکو در یک جامعه نیاز به زمان زیادی دارد اما تخریب فرهنگ و نهادینه کردن

اختصاصی کرونا

کد خبر : 36409
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰:۰۰

کرونا :

فرهنگ فاطمی باید به‌عنوان یک منبع درسی در مدارس و دانشگاه‌ها تدریس شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد، گفت: سیره و فرهنگ فاطمی باید به‌عنوان یک منبع درسی در مدارس و دانشگاه‌ها تدریس شود.

فرهنگ فاطمی باید به‌عنوان یک منبع درسی در مدارس و دانشگاه‌ها تدریس شود 3

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد،حجت‌الاسلام حمید برازش، گفت: نهادینه کردن فرهنگ و رفتار نیکو در یک جامعه نیاز به زمان زیادی دارد اما تخریب فرهنگ و نهادینه کردن ضدارزش ها به سرعت انجام می‌شود، لذا نباید هرگز از این مسأله غفلت کرد.

وی افزود: استفاده از متخصصین و نخبگان فرهنگی، اجتماعی بسیار راهگشاست، برای برنامه ریزی و اقدام در زمینه فرهنگی باید همه ابعاد ازجمله از نظر روان شناسی، جامعه شناسی و اجتماعی، اقتصادی را مدنظر قرار داد و در این زمینه از متخصصان اهل فن بهره گرفت.

حجت‌الاسلام حمید برازش با اشاره به فضایل و مناقب حضرت زهرا (س) تاکید کرد: اگر می خواهیم زندگی ما رنگ وبوی خدایی بگیرد و نزدیک به اهل بیت (ع) باشد باید از مکتب حضرت زهرا (س) عبرت بگیرم، باید جوانی و عمر خود را صرف اسلام، مسلمین و پیروی از ولایت کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی اظهار داشت: میادین علمی و دانشگاهی امروزه تشنه فضایل اهل بیت (علیهم السلام ) و فرهنگ فاطمی است، این فرهنگ باید به‌عنوان یک منبع درسی در مدارس و دانشگاهها تدریس شود.

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi