شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳

اعزام 40 روحانی به مناطق مختلف شهرستان کهگیلویه در ایام فاطمیه

معاون تبلیغات اسلامی اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه از اعزام ۴۰ مبلغ به مناطق مختلف این شهرستان در ایام فاطمیه خبر داد. به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سیدعبدالمطلب تقوی،معاون اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه با اعلام این خبر افزود: این روحانیون به بخش های سوق، قلعه رئیسی، دیشموک و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 36376
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰:۰۰

کرونا :

اعزام 40 روحانی به مناطق مختلف شهرستان کهگیلویه در ایام فاطمیه

معاون تبلیغات اسلامی اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه از اعزام ۴۰ مبلغ به مناطق مختلف این شهرستان در ایام فاطمیه خبر داد.

اعزام 40 روحانی به مناطق مختلف شهرستان کهگیلویه در ایام فاطمیه 3

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سیدعبدالمطلب تقوی،معاون اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه با اعلام این خبر افزود: این روحانیون به بخش های سوق، قلعه رئیسی، دیشموک و بخش مرکزی و روستاهای پرجمعیت این شهرستان اعزام شدند.

وی با بیان اینکه علما و مبلغان با الگو گرفتن از ائمه و استفاده کردن از فرهنگ اهل بیت(ع) در روشنگری و آگاهی دادن به جامعه نقش موثری دارند٬ تصریح کرد: در راستای تبلیغ و نشر فرهنگ فاطمی و تبیین فلسفه شهادت شهیده‌ی راه ولایت ۴۰ روحانی به مناطق مختلف شهرستان کهگیلویه اعزام شد.

تقوی افزود: مأموریت ما اهتزاز پرچم اسلام در اقصی نقاط جهان است، لذا باید نظام اسلامی ما در‌خصوص فرهنگ غنی و بی‌عیب و نقص باشد.

معاون تبلیغات اسلامی کهگیلویه امروزه فاطمیه یکی از محورهای ایام تبلیغی در جامعه، جا افتاده و باید از این فرصت به نحو احسن در راستای ولایت‌پذیری نسل نوجوان و جوان استفاده کرد.

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi