شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

سازمان ملل به‌دنبال انتخابات ریاست جمهوری سوریهپیش از موعد است/ برگزاری انتخابات بعد از اتمام دوره بشاراسد

نقوی حسینی: سازمان ملل به‌دنبال انتخابات ریاست جمهوری سوریه پیش از موعد است/ برگزاری انتخابات بعد از اتمام دوره بشاراسد سرویس سیاسی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس معتقد است برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سوریه درحالی معتبر و آزاد خواهد بود که بعد از اتمام دوره بشار اسد و بدون دخالت سازمان ملل متحد باشد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 36363
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۷:۵۰

کرونا :

سازمان ملل به‌دنبال انتخابات ریاست جمهوری سوریهپیش از موعد است/ برگزاری انتخابات بعد از اتمام دوره بشاراسد
نقوی حسینی:

سازمان ملل به‌دنبال انتخابات ریاست جمهوری سوریه پیش از موعد است/ برگزاری انتخابات بعد از اتمام دوره بشاراسد

سرویس سیاسی
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس معتقد است برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سوریه درحالی معتبر و آزاد خواهد بود که بعد از اتمام دوره بشار اسد و بدون دخالت سازمان ملل متحد باشد.

سیدحسین نقوی حسینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در واکنش به اظهارات استفان دی ‌میستورا نماینده سازمان ملل متحد در امور سوریه مبنی بر شکست داعش تا پایان اکتبر گفت: امروز غربی ها به این نتیجه رسیده اند که رویاهای آنها در سوریه و منطقه عملی نشده است.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: آمریکا و کشورهای هم پیمان آنها در اروپا و منطقه تصور می کردند داعشی که ایجاد کرده اند روزی حکومت سوریه را به دست می گیرد اما امروز همین گروه تروریستی در حال انقراض است.

وی در ادامه با بیان اینکه غرب به دنبال مذاکراتی بدون پیش شرط و با توجه به اهداف خود است، عنوان کرد: مطالبات غرب در عرصه مذاکرات غیرواقعی بوده و قابل مطالبه نیست.

نقوی حسینی در ادامه با اشاره به بخش دیگری از اظهارات دی میستورا مبنی بر برگزاری انتخابات معتبر بعد از سقوط کامل داعش بیان کرد: انتخابات به صورت معتبر و آزاد در سوریه انجام می شود اما این اقدام باید بعد از اتمام دوره ریاست جمهوری بشار اسد باشد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: مردم سوریه تنها قشر قانونی برای تعیین تکلیف سرنوشت این کشور هستند و بشار اسد نیز تا پایان دوره ریاست جمهوری خود محق است تا دولت جمهوری سوریه را اداره کند./

لو رفتن دپوی بزرگ تنباکوی قاچاق در بندرلنگه
دنبال کنید

پایان پیام

یکشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۵۰

سید حسین نقوی حسینی

سازمان ملل به‌دنبال انتخابات ریاست جمهوری سوریهپیش از موعد است/ برگزاری انتخابات بعد از اتمام دوره بشاراسد سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس معتقد است برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سوریه درحالی معتبر و آزاد خواهد بود که بعد از اتمام دوره بشار اسد و بدون دخالت سازمان ملل متحد باشد. http://media.icana.ir//Image/2015/07/110850_Thum.jpg£سید حسین نقوی حسینی£سید حسین نقوی حسینی سازمان,ملل,به‌دنبال,انتخابات,ریاست,جمهوری,سوریه,,پیش,از,موعد,است/,برگزاری,انتخابات,بعد,از,اتمام,دوره,بشاراسد Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi