شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

ولایت محوری، مهم ترین شاخصه ارزیابی دینی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد گفت: ولایت محوری، مهم ترین شاخصه ارزیابی دینی است. به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد،حجت‌الاسلام حمیدبرازش در سخنانی با اشاره به ضرورت ولایت مداری و ولایت محوری و تعیین این شاخصه در ارزیابی دینی گفت: بنا به تاییدات صریح آیات و روایات ولایت شاخصه محوری

اختصاصی کرونا

کد خبر : 36329
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۰:۰۰

کرونا :

ولایت محوری، مهم ترین شاخصه ارزیابی دینی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد گفت: ولایت محوری، مهم ترین شاخصه ارزیابی دینی است.

ولایت محوری، مهم ترین شاخصه ارزیابی دینی است 3

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد،حجت‌الاسلام حمیدبرازش در سخنانی با اشاره به ضرورت ولایت مداری و ولایت محوری و تعیین این شاخصه در ارزیابی دینی گفت: بنا به تاییدات صریح آیات و روایات ولایت شاخصه محوری و ارزیابی دینی که اعمال انسان با این معیار سنجیده می‌شود و مقبول درگاه خداوند می‌شودلذا اگر انسان تمام عمر اعمال نیک انجام دهد اما از ولایت دور باشد.نتیجه ای نخواهد گرفت.

وی افزود: آثار ولایت محوری نه تنها در آخرت بلکه در دنیا هم مشخص ایت و در اعمال فرد تجلی می یابد کسی که با ولایت مأنوس شود هم رفتارش ولایی می‌شود و مورد پسند جامعه واقع می‌شود زیرا آنچه ولایت به ما توصیه می‌کند چیزی جز عشق به معبود و مدارا با مردم و رفع مشکلات آ«ها چیزی نیست.

حجت‌الاسلام برازش در ادامه تاکید کرد: بزرگترین افتخار ما شیعیان ولایت اهل بیت است طوری که این پیوند با ولایت باعث عزت و اقتدار ما شده است.

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi