شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

اروپا برای دفع خطر تروریست های غربی نیازمند تعامل با دمشق است

صفاری نطنزی: اروپا برای دفع خطر تروریست های غربی نیازمند تعامل با دمشق است سرویس سیاسی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: بزرگ ترین نگرانی اروپایی ها بازگشت تروریست های تکفیری غربی به خانه پس از پاکسازی خاک سوریه است ، آنها برای رفع این تهدید نیازمند تعامل با دمشق و شخص بشار

اختصاصی کرونا

کد خبر : 36312
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲

کرونا :

اروپا برای دفع خطر تروریست های غربی نیازمند تعامل با دمشق است
صفاری نطنزی:

اروپا برای دفع خطر تروریست های غربی نیازمند تعامل با دمشق است

سرویس سیاسی
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: بزرگ ترین نگرانی اروپایی ها بازگشت تروریست های تکفیری غربی به خانه پس از پاکسازی خاک سوریه است ، آنها برای رفع این تهدید نیازمند تعامل با دمشق و شخص بشار اسد هستند

مرتضی صفاری نطنزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت گفت: واقعیت میدانی جنگ سوریه به گونه ای است که مذاکرات سیاسی و ادامه حضور بشار اسد در دمشق را به معارضین سوری تحمیل می کند.

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی گفت: تصور اولیه از اعتراضاتی که در جریان بهار عربی در سوریه شکل گرفت این بود که با پشتوانه مردمی آغاز شده است.

وی در ادامه افزود: با فرونشستن گرد و غبار اولیه آغاز تنش های سوریه مشخص شد که جریانات منطقه ای و فرامنطقه ای خارج از مرزهای سوریه در شکل گیری این جنگ خانمان سوز این کشور نقش داشته اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس گفت: جریانات تروریستی تکفیری مرتکب جنایات متعددی شده اند و معارضین سوری هم در عمل حرفی برای گفتن نداشتند.

وی بیان داشت: بزرگ ترین نگرانی اروپایی ها بازگشت تروریست های تکفیری غربی به خانه پس از پاکسازی خاک سوریه است ، آنها برای رفع این تهدید نیازمند تعامل با دمشق و شخص بشار اسد هستند.

صفاری نطنزی گفت: شخص بشار اسد ، رئیس جمهوری قانونی و مشروع سوریه است و غربی ها هیچ آلترناتیوی برای حضور در دمشق و جایگیری وی ندارند.

کهگیلویه و بویراحمد در میان ۱۰ استان برتر کشور قرار گرفت
دنبال کنید

وی تصریح کرد: ارتش سوریه بر مناطق مختلف سوریه تسلط کامل دارد و تنها محدوده کوچکی از این کشور در چنگ تروریست ها است . تکمیل پاکسازی خاک عراق با ازادی تلعفر هم حلقه محاصره تروریست ها را تکمیل کرده و آنها ناچار به خروج از خاک سوریه هستند.

این نماینده مجلس دهم گفت: غربی ها به دنبال مذاکرات سیاسی هستند و در این راه معارضین سوری احتمالا در ابتدای کار مقاومت خواهند کرد و انشعابات آنها افزایش پیدا خواهد کرد که همین موضوع منجر به تضعیف آنها خواهد شد.

وی در انتها گفت: ائتلاف متحدین دمشق شامل ایران و روسیه ، ترکیه و کشورهای اروپایی خواهان برگزاری نشست های سوری-سوری هستند./

پایان پیام

شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۲

مرتضی صفاری نطنزی

اروپا برای دفع خطر تروریست های غربی نیازمند تعامل با دمشق است عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: بزرگ ترین نگرانی اروپایی ها بازگشت تروریست های تکفیری غربی به خانه پس از پاکسازی خاک سوریه است ، آنها برای رفع این تهدید نیازمند تعامل با دمشق و شخص بشار اسد هستند http://media.icana.ir//Image/2016/05/201605100991342728_Thum.jpg£مرتضی صفاری نطنزی£ اروپا,برای,دفع,خطر,تروریست,های,غربی,نیازمند,تعامل,با,دمشق,است Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi