یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

آمریکا به‌نام سازمان ملل متحد برای سوریه نسخه‌ نپیچد/ انتخابات سوریه در موعد مقرر برگزار می‌شود

برزگر کلشانی: آمریکا به‌نام سازمان ملل متحد برای سوریه نسخه‌ نپیچد/ انتخابات سوریه در موعد مقرر برگزار می‌شود سرویس سیاسی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس معتقد است سازمان ملل بعد از شکست داعش نباید به‌دنبال برگزاری انتخابات ریاست جمهوری زودهنگام باشد. شهروز برزگر کلشانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در واکنش

اختصاصی کرونا

کد خبر : 36289
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱

کرونا :

آمریکا به‌نام سازمان ملل متحد برای سوریه نسخه‌ نپیچد/ انتخابات سوریه در موعد مقرر برگزار می‌شود
برزگر کلشانی:

آمریکا به‌نام سازمان ملل متحد برای سوریه نسخه‌ نپیچد/ انتخابات سوریه در موعد مقرر برگزار می‌شود

سرویس سیاسی
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس معتقد است سازمان ملل بعد از شکست داعش نباید به‌دنبال برگزاری انتخابات ریاست جمهوری زودهنگام باشد.

شهروز برزگر کلشانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در واکنش به اظهارات استفان دی ‌میستورا نماینده سازمان ملل متحد در امور سوریه مبنی بر شکست داعش تا پایان اکتبر گفت: شکست داعش آرزوی تمام مسلمانان منطقه است تا ریشه نفاق و تفرقه در منطقه خشکانده شود اما باید دید سازمان ملل در پشت پرده چه اندیشه‌ای برای سوریه دارد.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: در بین اظهارات نماینده سازمان ملل در امور سوریه نباید فراموش کرد که داعش با حمایت آمریکا و اسرائیل و سازمان های بین المللی فعالیت تروریستی خود را در منطقه آغاز کرده است.

وی در ادامه با بیان اینکه سازمان ملل به دنبال برگزاری انتخابات زودهنگام در سوریه است، عنوان کرد: بشار اسد منتخب مردم سوریه طی انتخابات رسمی و معتبری بوده و برگزاری انتخابات زودهنگام یا دیرهنگام طبق نظر مردم سوریه انجام می شود.

برزگر کلشانی در ادامه با بیان اینکه در حالت عادی برگزاری انتخابات در جمهوری سوریه باید بعد از طی زمان قانونی ریاست جمهوری بشار اسد صورت گیرد، یادآور شد: در حالی که شنیدن خبر شکست کامل داعش در منطقه خبری مثبت است اما در بیان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری زودهنگام در سوریه باید تأمل کرد.

ایین غبار روبی وعطر افشانی قبور مطهر شهدا در گچساران
دنبال کنید

وی در ادامه با اشاره به اظهارات دی‌میستورا برای برگزاری مذاکراتی «واقعی» در سوریه بیان داشت: مذاکراتی که نتیجه بخش باشد واقعی است اما از نظر غرب مذاکراتی واقعی است که تحمیل دیدگاه های آنها باشد اما در نهایت واقعیت را مردم سوریه تشخیص می دهند و آنها نیز می دانند مذاکراتی که بتواند حقوق شهروندان سوریه را تأمین کند، واقعی خواهد بود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان با تأکید بر اینکه کشورهای غربی نمی توانند به نام سازمان ملل نسخه برای سوریه بپیچند، خاطرنشان ساخت: غربی ها همواره برهم زننده ثبات در منطقه بوده اند لذا بهتر است سازمان ملل متحد به سمتی برود که به جای آینده نگری برای سوریه به دنبال برگزاری انتخابات آزاد در فلسطین باشد./

پایان پیام

شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۱

شهروز برزگر

آمریکا به‌نام سازمان ملل متحد برای سوریه نسخه‌ نپیچد/ انتخابات سوریه در موعد مقرر برگزار می‌شود عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس معتقد است سازمان ملل بعد از شکست داعش نباید به‌دنبال برگزاری انتخابات ریاست جمهوری زودهنگام باشد. http://media.icana.ir//Image/2016/06/201606104872861306_Thum.jpg£شهروز برزگر£ آمریکا,به‌نام,سازمان,ملل,متحد,برای,سوریه,نسخه‌,نپیچد/,انتخابات,سوریه,در,موعد,مقرر,برگزار,می‌شود Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi