دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

راهبرد جنگ نیابتی آمریکا صرفا با تروریسم افراطی ممکن است/شطرنج آمریکا با مهره‌های تروریسم برای ایجاد ناامنی در منطقه

ذوالنوری با اشاره به ناآرامی‌های افغانستان: راهبرد جنگ نیابتی آمریکا صرفا با تروریسم افراطی ممکن است/ شطرنج آمریکا با مهره‌های تروریسم برای ایجاد ناامنی در منطقه سرویس سیاسی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس معتقد است آمریکا برای ایجاد ناامنی در منطقه با مهره‌های تروریسم شطرنج بازی می‌کند. مجتبی ذوالنوری در گفت و گو

اختصاصی کرونا

کد خبر : 35801
تاریخ انتشار : جمعه ۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳

کرونا :

راهبرد جنگ نیابتی آمریکا صرفا با تروریسم افراطی ممکن است/شطرنج آمریکا با مهره‌های تروریسم برای ایجاد ناامنی در منطقه
ذوالنوری با اشاره به ناآرامی‌های افغانستان:

راهبرد جنگ نیابتی آمریکا صرفا با تروریسم افراطی ممکن است/ شطرنج آمریکا با مهره‌های تروریسم برای ایجاد ناامنی در منطقه

سرویس سیاسی
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس معتقد است آمریکا برای ایجاد ناامنی در منطقه با مهره‌های تروریسم شطرنج بازی می‌کند.

مجتبی ذوالنوری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص وضعیت افغانستان و حمایت آمریکا از تروریست‌ها، اظهار داشت: وقتی راهبرد جنگ تمدن‌های آمریکا که نظریه هانتینگتون بود، نتیجه نداد، در این راستا جنگ ۸ ساله علیه ایران را نیز راه انداختند و بسیاری از مسائل دیگر که آنها نیز به نتیجه نرسید.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بعد از این شرایط، آمریکایی‌ها راهبرد جنگ نیابتی را در دستور کار خود قرار دادند.

وی  با بیان اینکه راهبرد جنگ نیابتی صرفاً با تروریسم افراطی ممکن است در منطقه محقق شود، افزود: یک نمونه از تروریستم افراطی، تروریسم تکفیری است که در قد و قامت داعش بروز و ظهور پیدا کرده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی القاعده، داعش، طالبان و جیش‌الشام را بخشی از مهره‌های آمریکا در اجرای راهبرد جنگ نیابتی برشمرد و گفت: در بعضی مواقع میدان کاری آن‌ها سوریه است و تجهیز می شوند و در برخی مواقع دیگر در عراق و افغانستان، آن‌ها مورد حمایت آمریکا هستند.

ذوالنوری با بیان اینکه در عراق وسوریه عرصه بر تروریست‌ها تنگ شده و میدانی در دست ندارند، متذکر شد: به طور طبیعی ما باید منتظر باشیم که بعد از شکست‌هایی که داعش در عراق و سوریه متحمل شده، از کشور دیگری با حمایت آمریکا بروز و ظهور پیدا کند.

پدیده عادی سازی روابط برخی کشورهای عربی بارژیم صهیونیستی برای جهان اسلام خسارت آمیز است
دنبال کنید

وی ادامه داد: آمریکا مانند مهره های شطرنج با این گروه‌های تروریستی تکفیری بازی می‌کند و برای آن‌ها شیعه کشی یا سنی کشی مهم نیست بلکه هدف آن‌ها تحقیق جنگی نیابتی است تا منطقه در صلح و آرامش آرامش قرار نگیرد لذا این کار را ادامه خواهند داد و هر روز در یک کشوری به شکل جدیدی  فعالیت می‌کنند./

پایان پیام

جمعه ۳ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۳

مجتبی ذوالنوری

راهبرد جنگ نیابتی آمریکا صرفا با تروریسم افراطی ممکن است/شطرنج آمریکا با مهره‌های تروریسم برای ایجاد ناامنی در منطقه عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس معتقد است آمریکا برای ایجاد ناامنی در منطقه با مهره‌های تروریسم شطرنج بازی می‌کند. http://media.icana.ir//Image/2016/07/201607104763862494_Thum.jpg£مجتبی ذوالنوری£ راهبرد,جنگ,نیابتی,آمریکا,صرفا,با,تروریسم,افراطی,ممکن,است/,,شطرنج,آمریکا,با,مهره‌های,تروریسم,برای,ایجاد,ناامنی,در,منطقه Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi