پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

دکتر علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی

وزیر رفاه در یادداشتی به مناسبت آغاز سال نو نوشت: امسال، سالی است که باید در آن سخت کار کرد و با سخت کوشی مسایل را حل کرد و باید تصمیمات سخت بگیریم و مدارا و سازگاری بزرگ ایجاد کنیم.  در یادداشت دکتر علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی آمده است: این  چهارمین

اختصاصی کرونا

کد خبر : 33441
تاریخ انتشار : شنبه ۵ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶

کرونا :

دکتر علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی
وزیر رفاه در یادداشتی به مناسبت آغاز سال نو نوشت: امسال، سالی است که باید در آن سخت کار کرد و با سخت کوشی مسایل را حل کرد و باید تصمیمات سخت بگیریم و مدارا و سازگاری بزرگ ایجاد کنیم.

 در یادداشت دکتر علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی آمده است: این  چهارمین سال است که تحویلی از نوع دیگر را به جشن می‌نشینم؛ سال تحویل اول را در کنار بچه‌های بهشت رضا، سال دوم را در کنار کارگران کارخانه شیفت شب ایرانول، سومین سال را در کنار سالمندان و ناتوانان ذهنی مجتمع قدس شادی سال نو را تقسیم کردیم و امسال، سال تحویل را در کنار ناتوانان حرکتی جسمی «مجتمع هفت تیر» به جشن نشستیم. دخترانی که از کودکی، برخی به جوانی رسیده‌اند و عده‌ای هم به میان سالی نزدیک می‌شوند.
در این جمع، دختران خردسالی هستند که از نعمت داشتن پدر و مادر محرومند، دختران جوانی به چشم می‌خورند که با داشتن معلولیت جسمی در هیاهوی این جامعه و دیده نشدن ها، آینده را به سختی برای خود ترسیم می‌کنند و زنان سالمندی حضور دارند که چروک چهره هریک از آنها، بیانگر پیچ و خم‌های بی شمار زندگی است و امروز بی کس و بی پناه در مراکز ما نگهداری می‌شوند.
حضور سه نسل از زنان ایرانی در این مرکز، زنانی که نه تنها پناهی ندارند بلکه توان جسمی آنها نیز دچار محدودیت است، از نوروز برایم حال و هوای دیگری ایجاد کرده است.
امروز شنیدم یکی از دختران معلول این مرکز قصد ازدواج دارد.
قول دادم در عروسی شان شرکت کنم. باید برای قبیل این جوان‌ها با ایجاد شغل زندگی بهتری بسازیم. زنان بی پناه سالمند را مانند مادر خود گرامی بداریم. هنوز هم معتقدم که میزان اخلاقی بودن جامعه به میزانی است که این قشر را تنها نگذاریم و از آنها حمایت کنیم.
پس از سال تحویل، به همراه رییس جمهورمان به میان کارگرانی رفتم که تعطیلی برای آنها معنی ندارد و حلول سال جدید را با هفت سینی از ابزار تولید می گذرانند.
امسال، سالی است که باید در آن سخت کار کرد و با سخت کوشی مسایل را حل کرد. باید تصمیمات سخت بگیریم و سازگاری و مدارای بزرگ ایجاد کنیم. سلامت اجتماعی جامعه مان را پیگیر باشیم. سراسر مهر و محبت را در پهنه کشور عزیزمان گسترش دهیم و سامان دهیم بی سامانی‌ها را و سخت تلاش کنیم.
امسال، اشتغال مسئله اول همه ما خواهد بود و در این راستا تلاش خواهیم کرد. با تبریک سال نو و شادباش برای تمامی هموطنان عزیزم، بهروزی و سربلندی ایرانیان را آرزو می‌کنم.

تاکید رئیس جمهور بر اجرای سریع طرح اعطای وام ودیعه مسکن به مستاجرین
دنبال کنید

منبع: خبرگزاری فارس

دکتر علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: تامین اجتماعی کل کشور

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi