شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

امام‌جمعه میامی:شورای فرهنگ عمومی مرکز تصمیم‌گیری فرهنگی هر منطقه می‌باشد

امام‌جمعه میامی گفت:شورای فرهنگ عمومی از اهمیت بالایی برخوردارمی باشد و مرکز تصمیم‌گیری فرهنگی یک منطقه می‌باشد. به گزارش کرونا نیوز روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان میامی،پانزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان میامی در سالن جلسات اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان میامی برگزار شد حجت‌الاسلام‌والمسلمین قربانعلی صفایی پوردر ابتدای جلسه ضمن قدردانی از برگزاری جلسات

اختصاصی کرونا

کد خبر : 33431
تاریخ انتشار : جمعه ۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۴
امام‌جمعه میامی:شورای فرهنگ عمومی مرکز تصمیم‌گیری فرهنگی هر منطقه می‌باشد

امام‌جمعه میامی گفت:شورای فرهنگ عمومی از اهمیت بالایی برخوردارمی باشد و مرکز تصمیم‌گیری فرهنگی یک منطقه می‌باشد.

به گزارش کرونا نیوز روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان میامی،پانزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان میامی در سالن جلسات اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان میامی برگزار شد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قربانعلی صفایی پوردر ابتدای جلسه ضمن قدردانی از برگزاری جلسات شورای فرهنگ عمومی و حضور اعضاء این شورا به اهمیت شورای فرهنگ عمومی در شهرستان اشاره نمود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان میامی تصریح کرد:جلسه شورای فرهنگی عمومی در رأس همه جلسات شهرستان می‌باشد که سیاست‌های کلی فرهنگی شهرستان در آن تصمیم‌گیری می شود.


رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان میامی در ادامه به مناسبت‌های ایام در پیش رو اشاره‌کرده و افزود:جامعه ما باید از زندگی حضرت زهرا(س)،همسرداری و به‌ویژه تکریم خانواده الگوپذیری داشته باشد.

امام‌جمعه میامی در ادامه گفت:با توجه به فرارسیدن ایام نوروز تصمیمات خوبی در ستاد تسهیلات گرفته‌شده است و بهترین فرصت برای خدمات‌رسانی به مردم و معرفی شهرستان به سایر هم‌وطنانمان می‌باشد.


حجت‌الاسلام‌والمسلمین صفایی پور تصریح کرد: از تلاش خادمین تسهیلات نوروزی به‌ویژه شهرداری میامی قدردانی نموده وامیدواریم فضاسازی ایام نوروز در سطح شهرستان با سرعت بیشتری انجام شودو اقدامات خوبی درحوزه فرهنگی شهرمیامی انجام شود.

امام‌جمعه میامی تصریح کرد:در خصوص شعار سال در طول سال بااهمیت بیشتری گام برداشته شود و دستگاه‌ها دولتی در خصوص تحقق شعار سال به مردم گزارش کرونا نیوز دهند و وظایف دستگاه‌ها مشخص شود.

امام‌جمعه میامی ضمن قدردانی از برگزاری یادواره شهدا شهرستان میامی،از دست اندرکاران یادواره ۲۰۵شهید شهرستان میامی قدردانی کردند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قربانعلی صفایی پور،در ادامه به موضوع انتخابات اشاره‌کرده و افزود:هردو انتخابات مورد اهمیت است و دنیا در حال نظاره به این انتخابات است و مردم با حضور گسترده خود بار دیگر باعث یاس و ناامیدی دشمنان خواهند شد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان میامی تصریح کرد:مسئولین تلاش کنند برای حضور گسترده مردم در انتخابات و فضایی آماده شود برای بیانات دیدگاه‌های کاندیدهایی که در این دوره از انتخابات شرکت می‌کنند.

وی یادآور شد:مسئولین در انتخابات موضع‌گیری نکنندو شاخصه‌های مهم یک خدمتگزار را با توجه به فرامین رهبری برای مردم بیان کنند.

امام‌جمعه میامی در پایان گفت:دستگاه‌های فرهنگی مهم‌ترین وظیفه در قبال یک انتخابات دارند وامیدواریم این انتخابات هم مانند گذشته با حضور گسترده مردم برگزار شود.

در ادامه دکتر محمدمهدی کریمی،فرماندار محترم شهرستان میامی گفت: با توجه به معرفی اولویتهای برنامه شورای فرهنگ عمومی در سال آینده واهمیت اقتصاد بر مبنای فرهنگ در عصر کنونی، این مهم در دستور کار قرار گیرد.

دکتر کریمی تصریح کرد: مدل فرهنگی درهر جامعه شناسایی و معرفی‌شده و فرهنگ عمومی را در حوزه اشتغال وارد کنیم.

معاون قوه قضاییه: ارتقا کارآمدی مهمترین اولویت دستگاه قضایی است
دنبال کنید

در ادامه رضا مهدیان گفت:شورای فرهنگ عمومی شهرستان میامی تا پایان بهمن ۹۵،تعداد۵جلسه با ۲۰دستور جلسه و۲۷مصوبه برگزار شده است که درآخرین جلسه سال ۹۵نیز مصوباتی را خواهیم داشت.

وی افزود:سبک زندگی اسلامی،مبارزه با آسیب‌های اجتماعی و برگزاری برنامه‌های مهم فرهنگی شهرستان از مهم‌ترین مصوبات این شورا در سطح شهرستان بوده است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان میامی افزود: رسیدگی به امور سرمایه‌های انقلاب( جوانان شهرستان)،برجسته‌سازی لایه‌ها سنت‌های فرهنگی شهرستان،تدوین سیاست‌های فرهنگی مناسب و کاربردی به‌منظور افزایش نشاط اجتماعی، اخلاق و فرهنگ عمومی جامعه ازجمله فرهنگی؛ صداقت، راست‌گویی و درستکاری، تعاون و کار جمعی از مهم‌ترین اولویت‌های شورای فرهنگ عمومی شهرستان میامی در سال۹۶می‌باشد

پانزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان میامیپانزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان میامی

منبع: روابط عمومی اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi