فرماندار بویراحمدگفت: رسانه‌ها در انتخابات با کار حرفه‌ای و به دور از تخریب شان خود را حفظ کنند.

  سید محمدکاظم نظری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات و برنامه‌های یک سال شهرستان بویراحمد اظهار کرد: سال ۹۵ به لحاظ امنیتی یکی از سال‌های خوب و موفق ما بوده است و به عنوان رئیس شورای تامین در بسیاری از شاخص‌های مهم مثل نزاع‌ها اعم از فردی و جمعی کاهش چشمگیری داشتیم که این برتری شاخص‌ها با همت تمامی اعضای شورای تامین بوده است.

فرماندار شهرستان بویراحمد بیان کرد: رویدادهای مهمی در سال ۹۵ رخ داد که تمامی مجموعه مدیران، مردم و رسانه‌ها روسفید بیرون آمدند.
نظری با تاکید بر اینکه در سال ۹۵ سفر رئیس جمهور را داشتیم که به لحاظ دستاوردها و اتحاد و همدلی که ایجاد شد یکی از سفرهای خوب هیات دولت بود، گفت: در سال جاری کنگره عظیم شهدا را با محوریت سپاه برگزار کردیم که با هماهنگی و همدلی تمامی دستگاه صورت گرفت.
فرماندار بویراحمد تصریح کرد: در زمینه بهسازی روستایی و راه‌ها کارهای خوبی صورت گرفته که در تمامی سال‌های قبل از دولت و تدبیر و امید یک میلیون و ۲۰۰ هزار متر مربع آسفالت شده که در دو سال اخیر دو  میلیون متر مربع آسفالت انجام شد که به لحاظ عمرانی سال خوبی بود.
نظری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در آستانه برگزاری انتخابات هستیم، گفت: دستور شروع انتخابات از ۲۵ اسفند صادر شد و الان در حال گذراندن مراحل تشکیل هیات‌های اجرایی هستیم و مقدمات کار آماده است که انتخابات خوبی صورت گیرد و انتظار داریم انتخابات بسیار پرشور و رقابتی داشته باشیم.
این مسؤول اذعان کرد: از کاندیداها تقاضا می‌شود که پیش ثبت‌نام در دفاتر پیشخوان دولت انجام دهند و از سی‌ام در محل فرمانداری شروع می‌شود.
وی با بیان اینکه در ایام تعطیلات گواهی عدم سو پیشینه توسط دستگاه‌های مربوطه صادر می‌شود، گفت: کاندیداهای شوراهای شهر و روستا اخذ گواهی سوء پیشینه را برای روز ثبت نام نگذارند.
فرماندار بویراحمد با تاکید بر اینکه تبلیغات زودهنگام خلاف است و از تخلفات محرز قانونی است، گفت: هرگونه تبلیغات زود هنگام طبق قانون انتخابات تا ۹۶/۲/۲۱ که زمان شروع تبلیغات داوطلبان تایید صلاحیت شده هست، ممنوع است.
نظری گفت: برخی از کاندیداهای شوراهای شهر و روستا مردم را تهییج و تحریک به انتخاب طایفه‌ای می‌کنند.
نظری در ادامه سخنان خود با بیان اینکه بعضی از اعضای شورا در شهر و روستا در جلسات رسمی شوراها شرکت نمی‌کنند و دنبال تبلیغات هستند، بیان داشت: توصیه اکید و مر قانون این است که هر کاری شائبه انتخاباتی داشته باشد نباید انجام شود و این از کارهایی است که اشکال قانونی دارد.
نظری تاکید کرد: رسانه‌ها در ایام انتخابات شان خود را حفظ کنند و برخی برای اینکه خود را مطرح کنند ممکن است دیگران را تخریب کنند که فضای نازیبا ایجاد می‌شود.
فرماندار بویراحمد در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه رسانه‌ها باید کمک کنند ملاک انتخاب مردم پاکدستی و تقوا باشد، گفت: برای جلوگیری از هرگونه شائبه در ایام انتخابات اتاق خبر ایجاد می‌کنیم.

مربیان لیگ برتری تماشاگر ویژه دیدار پلی آف لیگ دسته دوم هستند
دنبال کنید