شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

سازمان تامین اجتماعی پیشتاز در حذف دفترچه های کاغذی است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه برنامه پرونده الکترونیک سلامت اکنون در قالب طرح تحول سلامت پیگیری می شود، گفت: سازمان تامین اجتماعی پیشتاز در حذف دفترچه های کاغذی بوده و اجرای این طرح در بیمه سلامت از اهداف دولت است. به گزارش کرونا نیوز اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی،

اختصاصی کرونا

کد خبر : 33065
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲

کرونا :

سازمان تامین اجتماعی  پیشتاز در حذف دفترچه های کاغذی است
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه برنامه پرونده الکترونیک سلامت اکنون در قالب طرح تحول سلامت پیگیری می شود، گفت: سازمان تامین اجتماعی پیشتاز در حذف دفترچه های کاغذی بوده و اجرای این طرح در بیمه سلامت از اهداف دولت است.

به گزارش کرونا نیوز اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر علی ربیعی روز جمعه در حاشیه بهره برداری از هتلینگ بیمارستان تامین اجتماعی سنندج و رونمایی از طرح حذف دفترچه های بیمه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: با این روش، سرعت دسترسی به سابقه بیمار افزایش، از تداخلات دارویی جلوگیری، خطاهای پزشکی کاهش و تجمیع خدمات بیمه ای برای بیمه گران به سهولت انجام می شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: دولت در نظر دارد طرح حذف دفترچه های بیمه سلامت را در کل داروخانه های کشور پس از ایجاد زیرساخت های آن فعال کند و کاهش هزینه ها، دقت در معاینات و افزایش قدرت کنترل بیمه ها از دیگر مزایای این طرح است.

طرح حذف دفترچه‌های بیمه کاغذی در مراکز ملکی سازمان تامین اجتماعی از ۲ سال گذشته کلید خورده و مردم می‌توانند بدون همراه داشتن دفترچه بیمه به بیمارستان ها و مراکز درمانی تامین اجتماعی مراجعه و تحت درمان قرار بگیرند.

طرح هتلینگ بیمارستان تامین اجتماعی کردستان با حدود ۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی فضای فیزیکی، بهداشت محیط، تجهیزات بستری و تعویض تخت های بیمارستان اجرایی شده است. 

سازمان تامین اجتماعی  پیشتاز در حذف دفترچه های کاغذی است

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: تامین اجتماعی کل کشور

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi