دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

شرکت بیش از 850 اثر در مسابقه خط تحریری شیروان

انجمن خوشنویسان شهرستان شیروان ، با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره آموزش و پرورش اقدام به برگزاری مسابقه خط تحریری نموده است. به گزارش کرونا نیوز روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان ؛ انجمن خوشنویسان شهرستان شیروان ، با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره آموزش و پرورش

اختصاصی کرونا

کد خبر : 32791
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۹

کرونا :

شرکت بیش از 850 اثر در مسابقه خط تحریری شیروان
شرکت بیش از 850 اثر در مسابقه خط تحریری شیروان

انجمن خوشنویسان شهرستان شیروان ، با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره آموزش و پرورش اقدام به برگزاری مسابقه خط تحریری نموده است.

به گزارش کرونا نیوز روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان ؛ انجمن خوشنویسان شهرستان شیروان ، با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره آموزش و پرورش اقدام به برگزاری مسابقه خط تحریری نموده است.

علی رحیمی رئیس انجمن خوشنویسان شهرستان شیروان با اعلام خبر فوق افزود : این مسابقه به مناسبت دهه مبارک فجر در ۸ بخش و ۴ رده سنی برگزار می شود . خوشنویسان و فعالین این حوزه بیش از ۸۵۰ اثر را به دبیر خانه انجمن خوشنویسی ارسال نموده اند .

نظر به استقبال پرشور جامعه مخاطبین و تعداد زیاد آثار تیم داوری با حساسیت و دقت بالا داوری را شروع نمود. مقرر است داوری طی ۳مرحله انجام پذیرد در مرحله اول از میان ۸۵۰ اثر ۱۵۰ آثار به مرحله دوم راه پیدا کرده است . در مرحله دوم تیم داوری از میان ۱۵۰ اثر ۶۰ اثر را جهت شرکت در آزمون عملی معرفی نمودند . تیم داوری در این مرحله شامل آقایان علی رحیمی ، مجید غلامی، عبایان و باقرزاده می باشند.

منبع: روابط عمومی اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi