جمال روحانی با اشاره به موقعیت جغرافیایی بخش لوداب و شدت بارندگی‌ها در این حوزه اظهار کرد: قریب به یک ماه است که ماشین‌آلات راهداری شامل دو دستگاه لودر این بخش با هماهنگی مدیرکل راهداری و مدیر راهداری لوداب و مارگون به جای دیگری انتقال داده شده است.
 

بخشدار لوداب یادآور شد: با انتقال ماشین‌آلات راهداری لوداب به جای دیگر از طریق مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌ها با تماس‌های تلفنی پیگیر موضوع شدم که وی تاکید داشت که به عنوان بخشدار لوداب در این کارها دخالت نکنم،

وی گفت: اینکه به بخش لوداب چنین بی‌توجهی و بی‌مهری می‌شود داد تمامی مردم منطقه را درآورده است.

روحانی با تاکید بر اینکه هم اکنون در بخش لوداب شاهد بارش باران هستیم، گفت: تمامی جاده‌های ارتباطی ۳۰ روستای بخش لوداب از یک ماه قبل مسدود است و با بارندگی اخیر وضعیت بدتر می‌شود.

این مسؤول روستاهای بخش لوداب که هم اکنون راه ارتباطی آن‌ها قطع شده را شامل تنگیار و دلیتا متشکل از ۱۱ روستا با ۵۰۰ نفر جمعیت، انارک، آبلون، برمیون، چفتاب، اسکندی، دم گلال(هشت روستا) پوزه بلی بلند، تنگ آلک، چشمه جفت‌ها، مورنا، زیرتوت و پشت توت عنوان کرد.

بخشدار لوداب با بیان اینکه بارها وضعیت راه‌های ارتباطی این روستاها را به مسؤولان مربوطه گوشزد کرده‌ام، گفت: متاسفانه آنگونه که باید و شاید به بخش لوداب توجه نمی‌شود و حتی این اجازه را به خود می‌دهند که ماشین‌آلات لوداب را به جای دیگر انتقال می‌دهند.

روحانی با بیان اینکه راه ارتباطی ۳۰ روستای بخش هم‌اکنون قطع است، گفت: با شدت بارندگی‌ها وضعیت در این مناطق بسیار سخت خواهد شد.