جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

اختصاص ۱۰۰میلیارد تسهیلات به اشتغال مددجویان کهگیلویه وبویراحمد

محمد نهاوندیان پیش از ظهر دوشنبه در دیدار با مدیرکل کمیته امداد استان گفت: تعداد هشت مجتمع تولیدی و خدماتی از طریق منابع امدادی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد در نظر گرفته شده است. وی بیان کرد: ورود کمیته امداد به حوزه اشتغال با ایجاد مجتمع های اقتصادی اقدام موثری است که در حال

اختصاصی کرونا

کد خبر : 26712
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱

کرونا :

اختصاص ۱۰۰میلیارد تسهیلات به اشتغال مددجویان کهگیلویه وبویراحمد

محمد نهاوندیان پیش از ظهر دوشنبه در دیدار با مدیرکل کمیته امداد استان گفت: تعداد هشت مجتمع تولیدی و خدماتی از طریق منابع امدادی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: ورود کمیته امداد به حوزه اشتغال با ایجاد مجتمع های اقتصادی اقدام موثری است که در حال نهادینه شدن است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد هم در این دیدار گفت: ۱۴ درصد جمعیت استان تحت حمایت کمیته امداد استان هستند که این میزان در بعضی از شهرستانها به ۳۴ درصد می رسد.

فرید محبی افزود: در راستای توانمندی مددجویان و افراد نیازمند تعداد ۶هزار و ۸۴۹  طرح اشتغال و خودکفایی از جمله دامداری، کشاورزی، خدماتی و غیره برای مددجویان از ابتدای سال ۹۲تاکنون اجرا شده است.

وی اضافه کرد: مبلغ  ۶۴۰ میلیارد ریال در زمینه اشتغالزایی مددجویان پرداخت شده و تعداد چهار هزار و ۷۰۰ خانواده خودکفا و از چرخه حمایت امداد خارج شده اند.

محبی تعداد پرونده های پشت نوبت دریافت تسهیلات اشتغال را  سه هزار و ۶۹ مورد عنوان و تصریح کرد: مبلغ ۶۰۰ میلیارد ریال برای اشتغالزایی این تعداد متقاضی در استان نیاز هست.

وی همچنین اظهار کرد: تعداد دو هزار و ۳۷۶  خانواده به تعداد پنج هزار و ۹۴۰ نفر به دلایل مختلف از جمله، آزادی سرپرست از زندان، اتمام خدمت سربازی، اشتغال به کار ، عدم استحقاق، ازدواج و یا ازدواج مجدد از ابتدای سال ۹۲ تاپایان سال ۹۴ از چرخه حمایتی کمیته امداد خارج شده اند.

نهاوندیان

Save

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi