پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

سرپرست میراث فرهنگی دنا مشخص شد/تصاویر

؛ آیین تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهرستان دنا با حضور معاونین ،مدیر حراست  اداره کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه وبویراحمد،تشکل های مردم نهاد شهرستان دنا و سرمایه گذاران بخش خصوصی این شهرستان برگزار شد. به گزارش از یاسوج ،در این آیین معاون

اختصاصی کرونا

کد خبر : 25898
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۵ - ۸:۳۱

کرونا :

سرپرست میراث فرهنگی دنا مشخص شد/تصاویر

؛

آیین تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهرستان دنا با حضور معاونین ،مدیر حراست  اداره کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه وبویراحمد،تشکل های مردم نهاد شهرستان دنا و سرمایه گذاران بخش خصوصی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش از یاسوج ،در این آیین معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد  با اشاره به نامگذاری شعار سال و لزوم نظم نوین در حوزه اقتصادی کشور که با کاهش وابستگی های تهدید زا و تکیه بر توان داخل شکل میگیرد گفت:ظرفیت گردشگری امروزه به عنوان ظرفیتی پایدار برای حمایت از صنایع دستی به عنوان صنعتی پایدار مورد حمایت ویژه قرار دارد.

 

وی با بیان اینکه نیاز به سرمایه اندک و برخورداری از سرمایه کلان و بازار فروش ثابت از جمله ویژگی های ورود به بازار صنایع دستی است افزود: شهرستان دنا به خاطر شرایط آب و هوایی خاص و وجود ۴۴ قله بالای چهار هزار متر و چشمه ها و رودخانه ها و پوشش جنگلی بالا به نقطه ای خاص در جنوب کشور تبدیل شده است.

 

احمدی ابراز کرد:در شهرهای سی سخت و پاتاوه ظرفیتهای گردشگری و حوزه سادات محمودی  یکی از قطبهای صنایع دستی استان را شکل می دهند که نیاز به تحول وسعتری دارد.وی تاکید کرد: در شهرستان دنا امکان حضور توریست زمستانه و ورزشهای زمستانه بسیار بالا است.

 

معاون توسعه و مدیریت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد:با توجه به حساسیت و اهمیت شهرستان دنا یکی از نیروهای توانمند که در حوزه های مهم اداره کل فعالیت کرده است برای اداره میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری شهرستان دنا انتخاب شده است .

راهپیمایی اربعین ، زیباترین نماد همبستگی فرهنگی انسان ها در جهان معاصر است
دنبال کنید

 

وی ایجاد زمینه های تعامل با سایر دستگاهها، ساماندهی خانه مسافر، پیگیری و راه اندازی اقامتگاههای بوم گردی که در موضوع اقتصاد مقاومتی از اهمیت بالایی برخوردار است،نظارت بر اقامتگاههای گردشگری و کارگاههای صنایع دستی ،آموزش فعالان گردشگری ،تشویق و ترغیب مردم برای حضور در فعالیتهای گردشگری را از جمله مهمترین انتظارات اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری عنوان کرد و از ریاست جدید این دستگاه در شهرستان دنا خواست: صنایع دستی را از خانه ها به کارگاههای تولیدی بکشاند.
در پایان این آیین از خدمات سید فرهاد مهدوی  تقدیر و فرشاد قربانی به عنوان سرپرست جدید این اداره در شهرستان دنا منصوب شد .

 

برپایه این گزارش قربانی  مسئولیت هایی از جمله کارشناس نظارت دفتر فنی اداره کل میراث فرهنگی استان ،کارشناس بودجه ،مسئول امور قراردادها و معاون اموزشی دانشگاه علمی و کاربردی میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری استان را در کار نامه خود دارد.

 

فرشاد قربانی از جوانان شهرستان دنا و از نیروهای اصلاح طلب و حامی دولت  تدبیر و امید  وغلام محمد زارعی نماینده بویراحمد ودنا در مجلس شورای اسلامی در انتخابات ۷ اسفند ۹۴دراین شهرستان می باشد.

۵۵۵۸۸۵۵d

IMG_4759 IMG_4760 IMG_4769 IMG_4770 IMG_4795 IMG_4780 IMG_4789

 

 

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi