چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

افتتاح چهار پروژه بهزیستی در گچساران

؛ معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد در آیین افتتاح از چهار پروژه بخش دولتی و غیردولتی که با حضور فرماندار گچساران و رئیس اداره بهزیستی شهرستان به مناسبت هفته بهزیستی انجام گرفت، اظهار داشت: هزینه اجرای این پروژه‌ها بیش از یک میلیارد ریال می‌باشد. آیت افشار مهر افزود: این طرح‌ها شامل

اختصاصی کرونا

کد خبر : 25868
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۵ - ۲:۱۹

کرونا :

افتتاح چهار پروژه بهزیستی در گچساران

؛

معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد در آیین افتتاح از چهار پروژه بخش دولتی و غیردولتی که با حضور فرماندار گچساران و رئیس اداره بهزیستی شهرستان به مناسبت هفته بهزیستی انجام گرفت، اظهار داشت: هزینه اجرای این پروژه‌ها بیش از یک میلیارد ریال می‌باشد.

آیت افشار مهر افزود: این طرح‌ها شامل یک طرح خوداشتغالی، مرکز بیماران اوتیسم، مهمانسرا و یک واحد مسکونی ویژه معلولان است.

افشار مهر بیان کرد: مرکز تخصصی اوتیسم با ظرفیت پذیرش و درمان ۵۰ نفر بصورت خصوصی با نظارت بهزیستی فعالیت خود را آغاز کرد و این اداره کل ماهانه بابت آموزش و درمان هر کودک سه میلیون و ۶۰۰ هزار ریال یارانه نقدی به این مرکز پرداخت می‌کند.

وی عنوان کرد: در این مرکز خدمات بازی‌درمانی، روانشناسی، خودیاری، فعالیت گروهی، گفتاردرمانی، کاردرمانی، تعامل درمانی و شناخت درمانی به کودکانی که دچار اختلالات اوتیسم هستند ارائه می‌شود.

معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان با اشاره به مشکل تعاملات اجتماعی، گفتاری و رفتاری کودکان اوتیسمی تصریح کرد: این مرکز باهدف درمان این کودکان و سازگاری آنها راه‌اندازی شده است.

وی خاطرنشان کرد: هشتمین کارگاه گروه زنان سرپرست خانوار در گچساران فعالیت خود را زیرپوشش بهزیستی این شهرستان درزمینهٔ غذای بیرون بر آغاز کردند.

افشار مهر اظهار داشت: بیش از ۵۰ نفر از زنان سرپرست خانوار از طریق گروه‌های زنان سرپرست خانوار تاکنون در حوزه‌های خیاطی، قالی‌بافی و تولید و بسته‌بندی انواع اغذیه و خوراکی‌های خانگی توانمند شدند.

وی افزود: مهمانسرا بهزیستی گچساران با زیربنا ۱۰۰ مترمربع و اعتباری بیش از ۷۰۰ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

انتقاد از فعالیت ۷۲ مزرعه غیرمجاز پرورش ماهی در کهگیلویه و بویراحمد
دنبال کنید

معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: یک باب واحد مسکونی در منطقه آبگر مو گچساران برای یکی از خانوارهای مددجوی دارای دو معلول ساخته شد.

 

IMG_2281 IMG_2297 IMG_2319 IMG_2325 IMG_2332 IMG_2334 IMG_2338 IMG_2341 IMG_2347 IMG_2349 IMG_2356 IMG_2357 IMG_2366 IMG_2372 IMG_2392 IMG_2409 IMG_2413 IMG_2416 IMG_2425

 

 

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi