شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

سینمار اصول و فنون متقاعدسازی در مذاکرات تجاری برگزار شد

؛ سمینار اصول و فنون متقاعدسازی در مذاکرات تجاری به همت واحد آموزش اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج برگزار شد. اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج در راستای اهداف آموزشی و پژوهشی خود، سمینار یک روزه‌ای را تحت عنوان «اصول و فنون متقاعدسازی در مذاکرات تجاری» و با دعوت ازبازرگانان، فعالین اقتصادی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 25857
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸

کرونا :

سینمار اصول و فنون متقاعدسازی در مذاکرات تجاری برگزار شد

؛

سمینار اصول و فنون متقاعدسازی در مذاکرات تجاری به همت واحد آموزش اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج برگزار شد.

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج در راستای اهداف آموزشی و پژوهشی خود، سمینار یک روزه‌ای را تحت عنوان «اصول و فنون متقاعدسازی در مذاکرات تجاری» و با دعوت ازبازرگانان، فعالین اقتصادی استان، واحدهای صنعتی استان، دانشجویان و علاقه مندان، در سالن همایش‌های ساختمان جدید این اتاق برگزار کرد.

واحد آموزش اتاق بازرگانی یاسوج با همکاری موسسه آموزشی پژوهشی اتاق ایران ماهانه سمینارهایی را با موضوعات مختلف اقتصادی در سطح استان و با دعوت از فعالین موفق اقتصادی و اساتید برجسته کشوری برگزار می‌کند.

مدرس این دوره آموزشی که با استقبال خوب فعالان اقتصادی، مشاوران تجاری، تولیدکنندگان، تجار، دانشجویان و دیگر علاقمندان مواجه شد، استاد فرزاد امیر (از اساتید موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی ایران و متخصص مذاکرات و قراردادهای تجاری) بود.

گفتنی است در این سمینار مباحثی از جمله سفارش برای متقاعدسازی فعال، درخواست‌ها برای متقاعد شدن، گوش سپاری در مذاکره برای متقاعد سازی، کسب توافق در متقاعدسازی، سه مرحله تصمیم گیری در پنج مقطع مذاکرات متقاعدسازی، انواع کلی شیوه‌های مذاکره، تکنیک بر‌تر فاب، شناسایی دیالکتیک شخصیت، روند پیشنهاد و امتیاز دهی در مجاب کردن طرف مقابل، کشش تقاضا و موارد قابل بحث برای ریشه یابی مجاب سازی، کاربرد خلاقیت، اصول ارتباطات حرفه‌ای در مذاکره برای متقاعدسازی، تاثیرگذاری اولیه و کسب اعتبار در مذاکرات، رویکرد جمع بندی، اختتام و مرحله پایان دادن و مجاب کردن قطعی در مذاکره، واهمه مذاکره کنندگان از پایان مذاکره، نشانه‌های غیر ارادی مخاطب برای نتیجه گیری، P. S. C در متقاعد کردن مذاکره کننده مقابل و تدوین موارد و در ‌‌نهایت انعقاد قرارداد، مدیریت فضای مشارکت با طرف مذاکره و پارازیت‌ها هنگام متقاعدسازی تدریس شد.

کاهش قیمت نفت
دنبال کنید

bazargani (1) bazargani (2) bazargani (3) bazargani (4) bazargani (5) bazargani (6) bazargani (7) bazargani (8) bazargani (9) bazargani (10) bazargani (11) bazargani (12) bazargani (13) bazargani (15) bazargani (16) bazargani (17)

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi