شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

از وعده‌های توخالی به ورزشکاران تا انتخاب سیاسی روسای هیئت‌های ورزشی

کبنااسپورت؛ اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد نخستین دستگاهی بود که امروز مورد بازدید سرزده سید موسی خادمی استاندار بهمراه معاون توسعه منابع انسانی خود و جمعی از خبرنگاران قرار گرفت. قانون گرایی و رضایت مردم اولویت کار مدیران باشد  استاندار کهگیلویه وبویراحمد در آیین آغاز بازدید سرزده از دستگاه های اجرایی این استان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 25421
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴

کرونا :

از وعده‌های توخالی به ورزشکاران تا انتخاب سیاسی روسای هیئت‌های ورزشی

کبنااسپورت؛

اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد نخستین دستگاهی بود که امروز مورد بازدید سرزده سید موسی خادمی استاندار بهمراه معاون توسعه منابع انسانی خود و جمعی از خبرنگاران قرار گرفت.

قانون گرایی و رضایت مردم اولویت کار مدیران باشد

 استاندار کهگیلویه وبویراحمد در آیین آغاز بازدید سرزده از دستگاه های اجرایی این استان گفت: جلب رضایت مردم در فرایند برنامه ریزی موثر و قانون گرایی باید اولویت کار مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی باشد.

 

از وعده‌های توخالی به ورزشکاران تا انتخاب سیاسی روسای هیئت‌های ورزشی 9

سید موسی خادمی با بیان اینکه هدف از بازدیدهای سرزده مچ گیری نیست، گفت: البته این بازدیدها نیز به طور یقین یکی از شاخص های اساسی در ارزیابی عملکرد دستگاه ها نیز محسوب می شود.
وی یکی از پارامترهای مثبت و تاثیرگذار در این بازدیدها را ارتباط مستقیم و کلامی با کارکنان در سطوح مختلف اداری و ارباب رجوع دانست و گفت: از این طریق نیز مشکلات و دغدغه های آنها جمع بندی و مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد برلزوم اقدام و عمل مسئولان در استفاده بهینه از منابع، امکانات نیروی انسانی در جهت کمک به کارامدی سازمان ها و تقویت وسهولت فرایند خدمت رسانی به مردم تاکید کرد.
وی اظهار کرد: یکی از مشکلات عمده در بازدید امروز اداره کل ورزش و جوانان کمبود منابع مالی و بودجه ای در بخش های مختلف بویژه در حوزه ورزش قهرمانی و همگانی بود.
وی تصریح کرد: البته با توجه به شرایط موجود و محدودیت های مالی دولت این مهم نیز مورد تایید مجموعه مدیریت اجرایی استان هست اما به معنای ضعف و کاهش میزان خدمات دهی به مردم نیست.
وی گفت: دستگاه های مختلف باید با استفاده از تمامی امکانات، ظرفیت ها و وضعیت موجود به مردم خدمت کنند و بهانه کردن کمبود اعتبارات و بودجه به هیچ وجه مورد پذیریش و قابل توجیه نیست.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: البته یکی از موارد قابل تامل در بازدید امروز از اداره کل ورزش و جوانان استان تعداد اندک ارباب رجوع در واحدهای گوناگون اداری بود که به نظر می رسد ماه مبارک رمضان و کاهش میزان فعالیت های ورزشی تا حدودی در این زمینه موثر بوده است.
خادمی با اشاره به مهمترین شاخص های ارزیابی مدیران در دستگاه های مختلف اجرایی ،گفت: رضایت و تکریم ارباب رجوع، حقوق شهروندی ، جذب اعتبارات متمرکز ملی و توان مدیریتی قوی در رفع مشکلات از جمله این شاخص ها است.
وی گفت: بازدیدهای سرزده از نهادهای مختلف اداری و حتی خصوصی در سطح استان با قاطعیت ادامه خواهد یافت.

 بنا بر این گزارش، این بازدید هنگامی صورت گرفت که جهانبخش ایزدپور مدیرکل ورزش استان ساعتی قبل از آن برای حضور در جلسه‌ای عازم استانداری شده بود.

آمریکا حق دخالت در پرونده‌های قضایی ایران را ندارد
دنبال کنید

در این بازدید یک ساعته استاندار از بخش‌های مختلف ورزش و جوانان استان بازدید به عمل آورد و با تک‌تک کارکنان این دستگاه در زمینه‌های مختلف بحث و تبادل‌نظر کرد.

این دیدار که کاملا سر زده بود و مسؤولان و کارشناسان هیچ گونه اطلاعی مبنی بر بازدید نداشتند شائبه‌ای ایجاد کرد که ممکن است با توجه به زمزمه‌هایی که مبنی بر تغییر در مدیریت این دستگاه است کم‌کم زمزمه‌ها به واقعیت تبدیل شود.

هر چند به دلیل ماه مبارک رمضان تقریبا مراجعه کننده چندانی در این دستگاه وجود نداشت اما یک حضور کافی بود تا برخی از مشکلات توسط نماینده کشتی استان در حضور استاندار به صورت کاملا انتقادی مطرح شود.

سید ارسلان حسینی در این دیدار به برخی از مشکلات در ورزش استان به عنوان یکی از دست‌اندرکاران کشتی و همچنین با عنوان رئیس کمیته انضباطی این رشته اشاره‌ای کرد و گفت: یک مینی‌بوس در اختیار ما نمی‌گذارند تا بتوانم ورزشکاران خود را به مسابقات کشوری اعزام کنیم.

سرپرست تیم اعزامی کشتی استان به مسابقات کشوری گفت: نارضایتی عمومی وجود دارد و اکنون دیگران به کمک ورزش آمده‌اند و به کمک دستگاه‌هایی مانند بیمه ایران و همیاری و همت آن‌ها تیم را به مسابقات کشوری اعزام می‌کنیم.

حسینی بزرگترین مشکل را وعده‌های بی‌سرانجام ذکر کرد و گفت: اگر کاری نکنند و بگویند چیزی نداریم بسیار بهتر از آن است که وعده تو خالی به ورزشکاران بدهند.

اما یکی از نکات جالب این دیدار به موضوع انتخاب هیأت‌های ورزشی برمی‌گشت که محنایی معاون استاندار این موضوع را از مسؤولان ورزش استان پرسید.

رزمایش پدافند غیر عامل گچساران برگزار شد
دنبال کنید

مجید محنایی از مسؤولان ورزش سؤال کرد که برای مثال آیا مسؤول هیأت دوچرخه‌سواری استان خود ورزشکار دوچرخه‌سوار است که جواب وی را محمدحسن زارعی یکی از مسؤولان این دستگاه داد.

از وعده‌های توخالی به ورزشکاران تا انتخاب سیاسی روسای هیئت‌های ورزشی 10

زارعی گفت: رؤسای هیأت‌ها را به دلیل نفوذی که دارند از افراد متنفذ سیاسی انتخاب می‌کنیم و در مقابل دبیران هیأت‌ها از ورزشکاران حرفه‌ای انتخاب می‌شوند تا تلفیقی از چانه‌زنی برای گرفتن اعتبارات و همچنین تجربه ورزشی در کنار هم به عملکرد بهتر هیأت‌ها کمک کند.

رئیس گروه ورزش همگانی نیز در این بازدید از نبود اعتبارات برای برگزاری برنامه‌های ورزش همگانی از جمله ورزش و پیاده‌روی خانواده گلایه‌مند بود.

استاندار همچین در اتاق ذی‌حساب ورزش و جوانان استان حضور یافت و در مورد بودجه و اعتبارات ورزش سؤالاتی پرسید.

پیام محمودی‌نژاد ذی‌حساب در این دیدار یکی از نقاط روشن برای کمک به ورزش استان را در خصوص اعتبارات مربوط به اعتبارات ۱۴ میلیارد تومانی نفت دانست که تا کنون ۱۲ میلیارد تومان آن در گچساران اختصاص یافته است.

وی گفت: در شهرستان بویراحمد هم این اعتبارات را به غیر از گچساران داشته‌ایم اما تاکنون تنها یک میلیارد تومان آن اختصاص یافته است.

این مسؤول افزود: یکی از دلایل کند پیش رفتن پروژه‌های ورزشی در بویراحمد از محل این اعتبارات به موضوع معارضین برمی‌گردد که سبب کندی کار شده‌ است.

از وعده‌های توخالی به ورزشکاران تا انتخاب سیاسی روسای هیئت‌های ورزشی 11

از وعده‌های توخالی به ورزشکاران تا انتخاب سیاسی روسای هیئت‌های ورزشی 12

از وعده‌های توخالی به ورزشکاران تا انتخاب سیاسی روسای هیئت‌های ورزشی 13

از وعده‌های توخالی به ورزشکاران تا انتخاب سیاسی روسای هیئت‌های ورزشی 14

از وعده‌های توخالی به ورزشکاران تا انتخاب سیاسی روسای هیئت‌های ورزشی 15

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi