پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

وضعیت برگزاری جشن‌های عروسی در تالارهای گچساران بسیار نگران‌کننده است

حجت‌الاسلام علیرضا صفایی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این شهرستان ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوا و پرهیزکاری و دوری از نافرمانی‌های خداوند اظهار کرد: از دیدگاه خداوند بهترین و برترین ثروت و گنج‌ها تقوا و پرهیزکاری بوده که باید با استخراج آن در دنیا و آخرت برای خود جایگاهی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 23406
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳

کرونا :

وضعیت برگزاری جشن‌های عروسی در تالارهای گچساران بسیار نگران‌کننده است

حجت‌الاسلام علیرضا صفایی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این شهرستان ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوا و پرهیزکاری و دوری از نافرمانی‌های خداوند اظهار کرد: از دیدگاه خداوند بهترین و برترین ثروت و گنج‌ها تقوا و پرهیزکاری بوده که باید با استخراج آن در دنیا و آخرت برای خود جایگاهی بلندمرتبه ایجاد کنیم.

وی افزود: انسان‌های پرهیزکار و باتقوا همواره مورد لطف ویژه خداوند قرار دارند و از بهترین بندگان در دنیا و آخرت به شمار می‌روند.

امام جمعه موقت گچساران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دیدگاه دین اسلام در خصوص جشن و شادی گفت: اسلام با جشن و شادی مخالف نبوده و طرفدار برگزاری جشن و شادی اما در محدوده دین و اعتقادات است.

۴

صفایی وضعیت برگزاری جشن‌ها در تالارهای عروسی گچساران نگران‌کننده دانست و افزود: وضعیت برگزاری جشن‌های عروسی در تالارهای گچساران بسیار نگران‌کننده است.

وی تصریح کرد: بارها در این خصوص توسط بزرگان شهرستان تذکرات و هشدارها داده شد اما متأسفانه گوش شنوایی وجود نداشته است.

صفایی با طرح سئوالی کنایه‌آمیز متذکر شد: مسئولانی که در این خصوص مسئولیت دارند کجا هستند؛ چرا اعتراضی نمی‌شود؛ چرا از خدا نمی‌ترسند؟

امام جمعه موقت گچساران افزود: متأسفانه در بسیاری از اوقات صدای ساز و آواز تالارهای عروسی در گچساران تا نیمه‌های شب به گوش می‌رسد اما اعتراضی صورت نمی‌گیرد.

صفایی گفت: مسئولان وظیفه دارند در برابر اینگونه اعمال واکنش نشان دهند زیرا خون‌های زیادی برای پیروزی انقلاب اسلامی و از بین رفتن ناهنجاری‌ها ریخته شده است.

وی افزود: باید در این خصوص اقدامات لازم انجام شود که خدای ناکرده کار از کار نگذرد.

همایش آن است که خود بگوید نه آنکه مسئول بگوید؟!
دنبال کنید

صفایی امام جمعه موقت گچساران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تماس تلفنی جوانی با وی در خصوص وضعیت نامطلوب حجاب در این شهرستان گفت: جوانی مومن طی تماسی تلفنی با شخص بنده عنوان کرد اگر من جای شما بودم سه روز عزای عمومی در گچساران اعلام می‌کردم، گفت شهر شهر شیعه است و ما مسلمان هستیم اما بعضی از زن‌ها و دختران در این نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در این شهر دارند بدون روسری می‌گردند.

۵

امام جمعه گچساران با طرح پرسشی عنوان کرد: آیا این حرف صحت دارد؟ اگر صحت دارد مومنان وظیفه دارند، ارگان‌های مذهبی وظیفه دارند ما وظیفه داریم چرا خون داده شد بخاطر حجاب چقدر جوانان عزیز جان خود را به خاطر دین و قرآن فدا کردند.

صفایی با اشاره به مبعث پیامبر(ص) و تبریک آن به همه نمازگزاران و مسلمانان اظهار کرد: مبعث پیامبر(ص) تحولی بزرگ در جهان ایجاد کرد؛ تحولی که سبب شکل‌گیری مبانی دینی و اعتقادی ما شده است.

امام جمعه موقت گچساران با اشاره به ۱۲ اردیبهشت روز معلم و کارگر عنوان کرد: معلم حق حیات دارد و همانند پدری در خانواده حرمت و احترام دارد.

صفایی در ادامه با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با دانش‌آموزان و تأکید ایشان بر دقت و هوشیاری در جنگ نرم دشمن علیه نظام اسلامی بیان کرد: امروز دشمنان با هجوم فرهنگی و جنگ نرم سعی در تسخیر سنگرهای فرهنگی کشور دارند و اعتقادات جوانان ما را نشانه رفته‌اند.

وی در پایان عنوان کرد: امروز جوانان ما باید با پیروی از قرآن و ارزش‌های انقلابی در جبهه جنگ نرم علیه دشمن ایستادگی کرده و تنها مدافع نباشند بلکه به حمله نیز فکر کنند.

روزهای سرد ارز و سکه در میانه تابستان / رشد شاخص در آخرین ساعت
دنبال کنید

۱ ۲ ۳ ۶ ۷ ۸

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi