جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

ستاد بحران به کمک شهرآورد استقلال و پیروزی آمد

شهرآورد، داربی (در تلفظ انگلیسی بریتانیایی)، یا دربی (در تلفظ انگلیسی آمریکایی)، به مسابقه ورزشی بین دو باشگاه همشهری که هم آورد هم شناخته می شوند، گفته می‌شود. شهرآورد بیشتر در ورزشهای گروهی و بویژه در فوتبال و راگبی کاربرد دارد. واژهٔ شهرآورد از برابر-نهاده‌های فرهنگستان زبان فارسی است. این واژه از «آورد» (نبرد)، و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 23181
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸

کرونا :

ستاد بحران به کمک شهرآورد استقلال و پیروزی آمد

شهرآورد، داربی (در تلفظ انگلیسی بریتانیایی)، یا دربی (در تلفظ انگلیسی آمریکایی)، به مسابقه ورزشی بین دو باشگاه همشهری که هم آورد هم شناخته می شوند، گفته می‌شود. شهرآورد بیشتر در ورزشهای گروهی و بویژه در فوتبال و راگبی کاربرد دارد. واژهٔ شهرآورد از برابر-نهاده‌های فرهنگستان زبان فارسی است. این واژه از «آورد» (نبرد)، و به معنی «نبرد شهر» است.

در ایران مهم‌ترین شهرآورد بازی فوتبال بین دو تیم تهرانی پرسپولیس و استقلال است. در لیگهای باشگاهی اروپا و آمریکای جنوبی نیز شهرآوردهای مشهوری دیده می‌شود.

در شهر آورد امروز باران شدید شروع به بارش کرد و باد پرچم کنار زمین را با خود برد که در همین لحظه عوامل بازی ( ستاد بحران) با نصب کاور لباسی که بازیکنان برای تمرین می پوشند این مشکل را حل کردند.

 

شهراورد امروز 4 به 2 بنفع پیروزی به پایان رسید.

نویسنده:

برچسب ها : ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi