سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

شکوهی مطرح کرد: جایگاه هندبال نفت گچساران در لیگ برتر مستحکم شد

[ad_1] به گزارش سایت باشگاه نفت و گاز گچساران : رئیس هیئت هندبال نفت گچساران گفت: جایگاه هندبال نفت در لیگ برتر مستحکم شده است.   بر اساس این گزارش ، یعقوب شکوهی در آستانه دیدار تیم هندبال نفت گچساران مقابل مس کرمان اظهار داشت: تیم هندبال نفت در نخستین سال حضور در لیگ برتر

اختصاصی کرونا

کد خبر : 23115
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷

کرونا :

شکوهی مطرح کرد: جایگاه هندبال نفت گچساران در لیگ برتر مستحکم شد

[ad_1]

به گزارش سایت باشگاه نفت و گاز گچساران : رئیس هیئت هندبال نفت گچساران گفت: جایگاه هندبال نفت در لیگ برتر مستحکم شده است.

 

بر اساس این گزارش ، یعقوب شکوهی در آستانه دیدار تیم هندبال نفت گچساران مقابل مس کرمان اظهار داشت: تیم هندبال نفت در نخستین سال حضور در لیگ برتر عملکرد قابل قبولی داشته است.

شکوهی افزود: در لیگ امسال بدلیل مسابقات انتخابی جام جهانی هندبال وقفه ای سه ماهه موجب طولانی شدن لیگ شد اما تیم هندبال نفت حضور مقتدرانه ای در مقابل تیم های پرمهره و نام آشنای کشور داشت.

وی تصریح کرد: در ترکیب تیم هندبال نفت در سال 12 بازیکن بومی و هشت بازیکن غیربومی حضور دارند که این نشان از استعداد بالای بازیکنان گچسارانی در این رشته ورزشی است.

رئیس هیئت هندبال نفت گچساران اظهار کرد: در طول برگزاری لیگ حمایت رسانه ها از تیم هندبال آن طور که انتظار داشتیم نبود و توجه بیشتر رسانه ها فقط معطوف به فوتبال بوده است.

شکوهی همچنین اقدامات صورت گرفته از سوی مدیرعامل و هیئت مدیره نفت و گاز گچساران در خصوص حمایت از این تیم را قابل تقدیر عنوان کرد و افزود: با کمبود بودجه ای که در بخش ورزش نفت وجود داشت اما تا کنون حمایت خوبی از این تیم صورت گرفته است.

وی در خصوص بازی بعدی این تیم مقابل مس کرمان بیان کرد: تیم هندبال نفت گچساران در این بازی میزبان یکی از تیم های مطرح هندبال کشور است که دروازه بان تیم ملی و یک بازیکن خارجی را در ترکیب خود دارد.

این مربی شاغل در لیگ برتر هندبال تصریح کرد: تیم هندبال نفت گچساران در دور رفت مسابقات با نتیجه 30 به 25 مغلوب این تیم شده و در این بازی برای جبران شکست به میدان می رود.

شکوهی در پایان از همه هواداران و علاقمندان این رشته ورزشی که تاکنون حمایت خود را از این تیم دریغ نکرده اند خواست تا با حضور در مجموعه ورزشی پدخندق برای تشویق نماینده هندبال شهر گچساران حضور به هم رسانند.

بر اساس این گزارش ، در چارچوب مسابقات هندبال لیگ برتر کشور از ساعت 16 روز پنج شنبه 28 فروردین 93 دو تیم نفت و گاز گچساران و مس کرمان در سالن پدخندق گچساران به مصاف هم می روند.

کد خبر: 203

شکوهی مطرح کرد: جایگاه هندبال نفت گچساران در لیگ برتر مستحکم شد
[ad_2]

لینک منبع by لینکهای مرتبط

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi