سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

اطلاعیه رهاسازی آب از سد کوثر

[ad_1]   اطلاعیه رهاسازی آب از سد کوثر   تاریخ ثبت: 1394/12/26 اداره بهره برداری و نگهداری سد کوثر، اطلاعیه ای مربوط به رهاسازی آب از سد کوثر صادر کرده که جهت اطلاع عموم مردم عزیز، اعلام می شود. به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد، در این اطلاعیه آمده است:

اختصاصی کرونا

کد خبر : 22922
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸

کرونا :

اطلاعیه رهاسازی آب از سد کوثر

[ad_1]

 

اطلاعیه رهاسازی آب از سد کوثر

 


تاریخ ثبت: 1394/12/26

اطلاعیه رهاسازی آب از سد کوثر 5اداره بهره برداری و نگهداری سد کوثر، اطلاعیه ای مربوط به رهاسازی آب از سد کوثر صادر کرده که جهت اطلاع عموم مردم عزیز، اعلام می شود. اطلاعیه رهاسازی آب از سد کوثر 6

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد، در این اطلاعیه آمده است: نظر به تقاضای سازمان آب و برق خوزستان و تأیید معاون محترم حفاظت و بهره برداری شرکت مدیریت منابع آب ایران مبنی بر افزایش خروجی سد کوثر به منظور حفظ کیفیت آب شرب شهرستان هندیجان، بدینوسیله به اطلاع عموم مردم عزیز، خصوصا کشاورزان روستاهای حاشیه رودخانه خیرآباد و عشایر و مسافرینی که قصد اسکان یا تردد در مسیر این رودخانه را دارند می رساند که از روز سه شنبه مورخ 25 اسفندماه 1394 ساعت 7 صبح، دبی خروجی سد کوثر در رودخانه خیرآباد به صورت تدریجی تا 23 متر مکعب در ثانیه افزایش داده می شود. لذا جهت جلوگیری از وارد شدن خسارت جانی و مالی احتمالی، تمهیدات و آمادگی لازم را مد نظر قرار دهند.

 


منبع خبر:            تعداد مطالعه: 3


 

 



[ad_2]
لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi