جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

سی و یکمین بازارچه نوروزی خیریه رعد در راه است

زهرا خان اف مسئول اطلاع رسانی مجتمع رعد در گفتگویی با کرونا گفت : با حضور شهروندان نیکوکار و در جهت حمایت از توان‌یابان جسمی حرکتی، بازار خیریه رعد به مدت چهار روز از تاریخ 11 تا 14 اسفند ماه از ساعت 10 صبح تا 10 شب برگزار خواهد شد. خان اف افزود: در این

اختصاصی کرونا

کد خبر : 22407
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹

کرونا :

سی و یکمین بازارچه نوروزی خیریه رعد در راه است

زهرا خان اف مسئول اطلاع رسانی مجتمع رعد در گفتگویی با کرونا گفت : با حضور شهروندان نیکوکار و در جهت حمایت از توان‌یابان جسمی حرکتی، بازار خیریه رعد به مدت چهار روز از تاریخ 11 تا 14 اسفند ماه از ساعت 10 صبح تا 10 شب برگزار خواهد شد.

خان اف افزود: در این بازار علاوه بر لوازم عید نوروز و وسایل سفره هفت سین، شیرینی‌جات محلی و خانگی، گل، شمع، زیورآلات، پوشاک، کیف و کفش، وسایل بهداشتی – آرایشی و لوازم خانگی عرضه می¬شود.

همچنین گروه‌ همیاری بانوان رعد با عرضه غذا‌های خانگی در رستوران رعد میزبان خانواده‌ها و بازدیدکنندگان خواهند بود.
وی با اشاره به آثار این بازارچه بیان داشت : بخشی از این بازارچه به معرفی و عرضه آثار هنرمندان توان¬یابان واحد آموزش اختصاص یافت که از اقلام مختلفی چون عروسک¬های دست¬باف، خوشنویسی، معرق، سوخته نگاری، سفال، گلدوزی، جواهرات مهره¬ای در این قسمت مشاهده می-شود.

بازارچه خیریه رعد در شهرک غرب، خیابان هرمزان، خیابان پیروزان جنوبی، پلاک 74 تا ساعت 22 روز جمعه 14 اسفند ادامه خواهد داشت.

 

index

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi