پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

آش ماست در راه است بخورید بروید به خانه هایتان!

امروز 2 اسفند 1394 مصادف است با روزهای انتخاباتی ایران و بلخص شهرستان گچساران و باشت است. بر آن شدیم که ستادهای نمایندگان انتخاباتی را جستجو کرده و به هر کدام سر بزنیم و مطلع شدیم پیش از ما فرماندار گچساران و همراهان تمام دفاتر را بازدید کرده اند. اول به سراغ دفتر نماینده گچساران

اختصاصی کرونا

کد خبر : 22352
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۶

کرونا :

آش ماست در راه است بخورید بروید به خانه هایتان!

امروز 2 اسفند 1394 مصادف است با روزهای انتخاباتی ایران و بلخص شهرستان گچساران و باشت است. بر آن شدیم که ستادهای نمایندگان انتخاباتی را جستجو کرده و به هر کدام سر بزنیم و مطلع شدیم پیش از ما فرماندار گچساران و همراهان تمام دفاتر را بازدید کرده اند.

اول به سراغ دفتر نماینده گچساران و باشت در مرکز شهر رفتیم و با کوچه تنگ آن کمی دست و پنجه نرم کردیم ، هم کمی در ترافیک ماندیم و هم عرض کم خیابان کنار دفتر نماینده سوالاتی را در ذهنمان تدایی کرد.

گروهی از روان شناسان معتقدند که یادگیری فقط از راه تداعی یا پیوند بین محرک و پاسخ (Stimulus and Response) حاصل می‌شود و امروز و بهتر بگویم امشب این روش یادگیری ما را به فکر فرو برد.

۱

در ادامه به طرف ستاد انتخاباتی نماینده اصولگرایان و بقول خودشان نماینده اعتلاف وفاق و همدلی علی پولادی وندا با شعار وحدت وحدت حرکت کردیم جلوی ستاد به نسبت جمعیت زیادی بود که ترافیک نچندان سنگینی را بوجود آورده بود و بنر این کاندیدا از دور خودنمایی می کرد و به نسبت روزهای قبل جو سنگین و آرامی را تجربه می کرد.

 

در ادامه سری هم به ستاد نماینده اصلاح طلبان غلام رضا تاجگردون با لقب میرشکار و شعار زنده باد مخالف من ،حرکت کردیم روبروی ستاد کمی توقف کردیم و به ارزیابی پرداختیم و متوجه شدیم جو سنگین در عین حال انتخاباتی حاکم است و به نظر می رسید هر لحظه منتظر یک انفجار هستند ولی ترافیک بوجود آمده در جلوی ستاد کنترل شده بود .

پاسخ سازمان انرژی اتمی به ادعاهای وزیر خارجه آمریکا
دنبال کنید

۶

 

در همین اثنا با رفتن به سمت بیرون شهر خلوتی ستاد مصیب افتخاری توجهمان را جلب کرد ستادی کوچک به نسبت بقیه ستادها و بدون ترافیک و با تعداد کمی دانشجو اداره می شد و وقتی در کنارش قرار گرفتیم متوجه شدیم به تازگی مسئولین از این ستاد بازدید کرده اند.

۱۴

در مسیر بازگشت شعبه ستاد خواهران طرفدار تاج گردون ما را بر آن داشت که کمی تامل کنیم هر چند که ترافیک سنگینی بر خیابان روبرویش حاکم بود که یک دفعه صدای بلندگوی ستاد خواهران گفت: دوستان و عزیزان چون به وقت تعطیلی دفاتر انتخابات نزدیک می شویم بیایید درون ستاد , آش ماست در راه است به درون ستاد بیایید آش ماست بخورید و بروید به خانه هایتان .

ظاهرا همین جمله کوتاه باعث شد تا رانندگان کمی توجهشان جلب شود و خنده روی لبانشان نقش ببندد و در طول ترافیک سنگینی که تا دفتر تاج گردون ادامه داشت سنگینی ترافیک را احساس نکنند.

 

۱۸

و اینجا بود که برگشتیم به دفتر تحریریه …..

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi