جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

بیش از ۲۵۰۰ نفر عوامل اجرایی در این شهرستان اعم از بازرس، ناظر و مجری برای انتخابات همکاری خواهند کرد

دوره های آموزش کاربران رایانه در فرمانداری گچساران در چندین نوبت امروز انجام گرفت و در یکی از این دوره ها عبد الرحیم رحیمی فرماندار گچساران گفت : بیش از 2500 نفر عوامل اجرایی انتخابات در این شهرستان اعم از بازرس، ناظر و مجری برای انتخابات همکاری خواهند کرد. وی افزود: در هر صندوق اخذ

اختصاصی کرونا

کد خبر : 22346
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹

کرونا :

بیش از ۲۵۰۰ نفر عوامل اجرایی در این شهرستان اعم از بازرس، ناظر و مجری برای انتخابات همکاری خواهند کرد

دوره های آموزش کاربران رایانه در فرمانداری گچساران در چندین نوبت امروز انجام گرفت و در یکی از این دوره ها عبد الرحیم رحیمی فرماندار گچساران گفت : بیش از 2500 نفر عوامل اجرایی انتخابات در این شهرستان اعم از بازرس، ناظر و مجری برای انتخابات همکاری خواهند کرد.

وی افزود: در هر صندوق اخذ رای 20 نفر از عوامل اجرایی انتخابات در این شهرستان اعم از بازرس، ناظر و مجری برای انتخابات مشغول خواهند شد .

رحیمی با اشاره به آمادگی عوامل اجرایی انتخابات دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان در حوزه گچساران و باشت بیان کرد:  تمامی نیروهای برگزاری انتخابات آمادگی کامل دارند تا این انتخابات را هر چه باشکوهتر و بدون هیچ گونه مشکل برگزار کنند.

وی با اشاره به آمادگی شهرستان گچساران و باشت برای برگزاری انتخابات پرشور اضافه کرد: تامین نیروی انسانی برای شعب اعم از اجرایی و کاربر رایانه ای، تامین خودروی شعب و ستاد، تامین تجهیزات رایانه ای، مکان سنجی شعب اخذ رای، ثبت نام و رسیدگی به صلاحیت داوطلبان و ابلاغ به آنها از جمله اقدامات برای برگزاری هر چه بهتر و سالم انتخابات در این شهرستان است.

وی  با بیان اینکه 101 شعبه برای اخذ آرای مردم در شهرستان گچساران پیش بینی شده است اظهارداشت: از این تعداد، 66 شعبه ثابت و 35 شعبه اخذ رای سیار خواهد بود که در حوزه شهری 62 شعبه که از این تعداد 2 شعبه ی سیار و در حوزه روستایی 39 شعبه که از این تعداد 33 شعبه سیار است.

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi