سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

مردم کهگیلویه وبویراحمد با خلق حماسه‌ ای بی‌ نظیر راهپیمائی ۲۲ بهمن را برگزار کردند

[ad_1] به گزارش کانون رسانه و نمونه اخبار/       تجلی حماسه حضور با ندای وحدت بخش سرآغاز سی وهشتمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در راهپیمائی 22 بهمن یاسوج با حضور و سخنرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد با شکوه تر از همیشه برگزار گردید.   دکترسیدموسی خادمی دراین آیین با بیان اینکه، حضور پرشور مردم

اختصاصی کرونا

کد خبر : 22097
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۹:۰۷

کرونا :

مردم کهگیلویه وبویراحمد با خلق حماسه‌ ای بی‌ نظیر راهپیمائی ۲۲ بهمن را برگزار کردند

[ad_1]

به گزارش کانون رسانه و نمونه اخبار/

 

 

  تجلی حماسه حضور با ندای وحدت بخش سرآغاز سی وهشتمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در راهپیمائی 22 بهمن یاسوج با حضور و سخنرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد با شکوه تر از همیشه برگزار گردید.

 

دکترسیدموسی خادمی دراین آیین با بیان اینکه، حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن بیانگر وفاداری آنها به آرمان های انقلاب، نظام و رهبری است، گفت: اقشار مختلف مردم، عشایر دلاور، زنان و مردان و مسئولان اجرایی با نمایش جلوه ای بی بدیل در این راهپیمایی با وحدت، همدلی  و همزبانی بار دیگر وفاداری خود را به آرمان های انقلاب اسلامی با وجود بارش برف شدید ابراز کردند.

 

استاندار از حضور حماسی مردم شهید پرور و ولایتمدار استان، قدردانی کرد و اظهار داشت: امروز دولت تدبیر وامید درسایه رهنمودهای مقام معظم رهبری بیش از پیش آماده خدمت به آرمان های نظام اسلامی وملت عزیز ایران است.

 

وی با اشاره به سال همدلی و همزبانی گفت: مردم شریف استان در سال همدلی و همزبانی در تمام صحنه‌ های سیاسی و مشارکتی حضور داشتند و امروز پرده دیگری از همدلی و همزبانی را با حضور باشکوه خود به نمایش گذاشتند.

 

خادمی به دستاوردهای انقلاب اسلامی به برکت پیروزی انقلاب اسلامی و مجاهدت های امام راحل (ره) اشاره کرد و افزود: ایران اسلامی مقتدر و توانمند امروزه  در دنیا به پشتوانه استقامت، پایداری و حضور پرشور در همه عرصه های مختلف همین مردم است.

 

 دکترخادمی، انتخابات را صحنه ای دیگر از همدلی و همزبانی دانست و افزود: انتخابات عرصه دیگری است که مردم با حضور باشکوه و پرشور خود همدلی و همزبانی را هم در شعار و هم در عمل نشان می‌ دهند و نمایندگانی توانمند را انتخاب می ‌کنند.

 

خادمی با اشاره به اینکه، مردم استان کهگیلویه وبویراحمد در تمام صحنه‌ های مشارکتی و سیاسی جزء  پیشتازان هستند، گفت: در روز هفتم اسفند ثابت می‌ کنند که در پای صندوق‌ های رأی هم مشارکت فعال و حضور آگاهانه ‌ای دارند.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مردم در انتخابات هفتم اسفند هم نمایندگان دلسوز، متعهد و کاردان را انتخاب و به مجلس می فرستند و هم باعث تقویت و انسجام انقلاب اسلامی می‌ شوند وهم نشان می ‌دهند که جمهوری اسلامی ایران همچنان از وحدت برخوردار بوده و هیچکس حق طمع به خاک این کشور را ندارد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمدبه دیدار معدن کاران و صنعت گران ناامید رفت
دنبال کنید

 

خادمی تصریح کرد: جوانان انقلاب اسلامی همچون جوانان و مردم سال 57 که استکبار داخلی را نفی کردند تا حذف کامل استعمار تاریخی تلاش و ندای انقلاب اسلامی را در سراسر جهان طنین‌ انداز می‌ کنند و انقلاب اسلامی را به انقلاب امام عصر (عج) متصل می سازند.

 

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری نیز در این آئین گفت: حماسه عظیم 22 بهمن پیش زمینه ‌ای برای حماسه 7 اسفند است.

 

آیت الله احمد بهشتی، این روز را روز استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بیان کرد و افزود: انقلاب اسلامی ایران به رهبری حکیمانه امام خمینی(ره) و همراهی و همدلی ملت، رژیم طاغوت پهلوی را بعد از چندین سال از پای درآورد.

 

وی اظهار داشت: ملت ایران بعد از پیروزی انقلاب در سال 57 همواره با توطئه‌ های دشمن روبه‌ رو بوده که جنگ تحمیلی، تحریم‌ ها و فتنه‌ ها همه از نقشه‌ های دشمنان برای براندازی انقلاب اسلامی ایران بود.

 

وی با بیان اینکه، ملت ایران با استقامت و با اهدای خون هزاران شهید جنگ تحمیلی را پشت سر گذاشت، افزود: مردم با هدایت و رهبری مقام معظم رهبری توطئه‌ های دشمنان را خنثی کردند و در حال عبور از تحریم ‌های ظالمانه استکبار جهانی هستند.

 

بهشتی تصریح کرد: امروز و در آغاز سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر مردم ایران و استان کهگیلویه وبویراحمد با حضور پرشور خود در راهپیمایی با آرمان ‌های امام راحل و ولایت فقیه تجدید پیمان کردند و نشان دادند همواره در کنار انقلاب هستند و هر جایی که لازم باشد در صحنه ‌ها حضور خواهند یافت و مشت محکمی بر دهان دشمان می ‌زنند.

 

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با قدردانی از حضور باشکوه مردم یاسوج در این راهپیمائی گفت: مردم غیور شهر یاسوج علی ‌رغم هوای سرد و بارش برف با حضور پرشور خود نشان دادند همواره پای پرچم ولایت فقیه محکم و استوار ایستاده‌ اند.

 

بهشتی گفت: مردم ایران اسلامی هفتم اسفند امسال با حضور پرشور خود بار دیگر در تعیین سرنوشت کشور خود مشارکت می‌ کنند، رای مردم، رأی به جمهوری اسلامی، ولایت فقیه و پیمان با امام راحل و مقام معظم رهبری است.

دکتر محمدی : وظیفه کمیسیون قاچاق کالا و ارز نظارت بر کار کارگروه های مربوطه است.
دنبال کنید

 

وی افزود: هر برگه رای مردم که به صندوق ‌های انتخاباتی انداخته می‌ شود، تیری است به قلب آمریکا، اسرائیل، آل ‌سعود و دشمنان انقلاب اسلامی که تلاش می ‌کنند مانع حضور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری و تعیین سرنوشت خود شوند.

 

وی خاطرنشان کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات هفتم اسفند رای به شهیدان، مدافعان حرم، سپاه و رای به فرمانده کل قواست، پس مردم همیشه در صحنه ایران امسال هم مانند انتخابات سال های گذشته حضوری پرشورخواهند داشت.

 

میدان امام حسین(ع) و خیابان طالقانی جایگاه مراسم راهپیمایی در شهر یاسوج و خیابان‌های منتهی به آن مملو از جمعیت عاشقان و دلباختگان به امام راحل، ولایت و انقلاب بود.

 

همچنین در این جشن ملی، اقشار مختلف مردم کهگیلویه وبویراحمد اعم از زن و مرد، پیر و جوان، کوچک و بزرگ همچون  سایر ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی به خیابان‌ها آمده بودند تا یک بار دیگر با آرمان‌های انقلاب و نظام، بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و خون شهیدان تجدید پیمان کنند و انزجار قلبی خود را از دشمنان انقلاب اسلامی به سرکردگی استکبار جهانی به مردم دنیا اعلام نمایند.

 

در آیین جشن ملی انقلاب اسلامی علاوه بر شعار” الله اکبر”، طنین شعار «مرگ بر آمریکا» نیز به عنوان ندای تبری جویانه جهان مستضعفان از مستکبران، در همه شهرهای این استان شنیده شد.

 

این جشن در همه شهرها، بخش ها و دهستان های استان با شکوهتر از سال‌های پیش برگزار شد و خیابان‌ها و معابر عمومی شهرهای این استان مملو از جمعیت انبوهی بود که با تمام وجود، فریاد استکبار ستیزی «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» را سر می دادند.

 

در میدان امام حسین (ع) شهر یاسوج و دیگر شهرهای استان قطعنامه‌ راهپیمایی سراسری مردم ایران اسلامی در یوم‌الله 22 بهمن ماه 1394 قرائت شد.

 

شب گذشته هم راس ساعت 21 به منظور گرامی داشت آغازسی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گلبانگ « الله اکبر» در جای جای شهرهای استان طنین انداز بود و آسمان شهرها نور افشانی شدند.

 

 ج/238

[ad_2]

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi