شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تندروها در پی قدرت‌نمایی هستند

نماینده مجلس ششم شورای اسلامی گفت: تندروها در بر هم زدن سخنرانی چهره های مختلف سیاسی در ارائه گفتمان و اثبات منطق از خود ضعف دارند. احمد شیرزاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا٬ درباره اقدام‌های اخیر نیروهای خودسر و تندرو در ممانعت از سخنرانی چهره‌های سیاسی در شهرهای مختلف اظهار داشت: در سال‌‌های گذشته انجام

اختصاصی کرونا

کد خبر : 20688
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۳

کرونا :

تندروها در پی قدرت‌نمایی هستند
نماینده مجلس ششم شورای اسلامی گفت: تندروها در بر هم زدن سخنرانی چهره های مختلف سیاسی در ارائه گفتمان و اثبات منطق از خود ضعف دارند.

احمد شیرزاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا٬ درباره اقدام‌های اخیر نیروهای خودسر و تندرو در ممانعت از سخنرانی چهره‌های سیاسی در شهرهای مختلف اظهار داشت: در سال‌‌های گذشته انجام چنین اقداماتی از سوی تندروها بارها تجربه شده و نه تنها نتیجه خوبی برای آنها نداشته٬ بلکه برای کشور هم مشکلاتی را به وجود آورده‌اند.

وی ادامه داد: جناح و گروهی که مدعی رفتار انقلابی در کشور و اداره و زمام امور به دست خود هستند٬ قطعا اگر منطقی در کلام و گفتار خود داشته باشند به گونه‌ای دیگر رفتار می‌کنند.

شیرزاد با اشاره به ممانعت و حملات روانی و فیزیکی به چهره‌های مختلفی همچون مرعشی٬ مطهری٬ منتجب‌نیا و آذر منصوری و موسوی‌لاری از سوی تندروها  گفت: مگر این چهره‌ها تریبون و برنامه‌ای در رسانه ملی در دست خود دارند که تندروها تاب شنیدن سخنان آنها را هم ندارند؛ این در حالی است که جریان مخالف با در دست داشتن بخش‌های مختلف خبری و تحلیلی بیست‌و‌چهار ساعته٬ بر برنامه‌های صدا‌و‌سیما تسلط و نفوذ دارند.

این نماینده مجلس ششم با یادآوری بحث و بررسی پرونده هسته‌ای با دیدگاه‌های دلواپسانه در رسانه ملی گفت: در این موضوع ملی٬ جناح تندرو حرفی نبود که نتواند بزند که البته نتیجه‌ای هم برای آنها در بر نداشت٬ با این حال قصد مخالف و ممانعت در دیگر برنامه‌های ملی و سخنرانی‌ها را هم دارند.

شیرزاد با تاکید بر اینکه به دلیل وجود منطق و گفتمان ضعیف اهداف تندروها با وجود امکانات رسانه‌ای قابلیت تاثیرگذاری را در سطح جامعه ندارد٬ تصریح کرد: وجدان عمومی در جامعه انجام چنین رفتارها و اقدام‌های روانی و فیزیکی را به حساب قدرت طرف مقابل نمی‌داند٬  بلکه بر این امر واقفند که این‌ها همه نشان از ضعف منطق و گفتمانی آنهاست.

سال گذشته هیچ پروژه‌ای نداشتیم کمتر از ۷۰ درصد اعتبارآن دریافت نشده باشد
دنبال کنید

وی برگزاری انتخابات در سال جاری را دلیل دیگر بروز چنین اقداماتی از سوی تندورها دانست و گفت: این افراد درصددند با ممانعت در انجام سخنرانی‌ها به رقیب خود بفهمانند که «ما هستیم» و به نوعی با شیوه علامت دادن٬ دنبال قدرت‌نمایی هستند که بفهمانند اگر قدرت برای بار دیگر دست شما بیفتد٬ باز هم قدرت‌نمایی می‌کنیم.

این نماینده مجلس ششم شورای اسلامی درباره میزان تاثیرگذاری این اقدامات خودسرانه در جامعه گفت: قطعا بروز چنین رفتارهایی برای رسیدن به اهداف خاص جناحی کارساز نیست و تجربه این موارد را در دوران اصلاحات شاهد بودیم که در نهایت به شکست رقبا انجامید٬ لذا آنها در این برهه زمانی باید بدانند که این اقدامات دلواپسانه نه تنها رای‌آور نیست٬ بلکه رای‌بیانداز است

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi