سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

تیم نفت و گاز نوجوانان گچساران تیم نفت اهواز را گلباران کرد

عصر امروز دیدار تیم‌های نفت و گاز گچساران و نفت اهواز به میزبانی گچسارانی‌ها در ورزشگاه اختصاصی نفت و گاز برگزار شد. این دیدار که از هفته پنجم مسابقات لیگ برتر نوجوانان کشور برگزار شد بازی پرگلی از آب درآمد و نفتی‌های لیگ برتر نوجوانان فوتبال کشور جشنواره‌ای از گل به راه انداختند. تیم فوتبال

اختصاصی کرونا

کد خبر : 20565
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷

کرونا :

تیم نفت و گاز نوجوانان گچساران تیم نفت اهواز را گلباران کرد

عصر امروز دیدار تیم‌های نفت و گاز گچساران و نفت اهواز به میزبانی گچسارانی‌ها در ورزشگاه اختصاصی نفت و گاز برگزار شد.

این دیدار که از هفته پنجم مسابقات لیگ برتر نوجوانان کشور برگزار شد بازی پرگلی از آب درآمد و نفتی‌های لیگ برتر نوجوانان فوتبال کشور جشنواره‌ای از گل به راه انداختند.

تیم فوتبال نوجوانان نفت و گاز گچساران در این دیدار با توجه به شرایط میزبانی سعی در کسب سه امتیاز این دیدار داشت که حملاتی را از آغاز بر دروازه نفتی اهواز تدارک دید.

IMG_5654

نفت اهواز اما تیمی دست و پا بسته نبود و در صحنه‌های زهردار و خطرناک ظاهر شد تا اینکه نخستین گل این دیدار توسط حمزه کریمی در دقیقه 22 نیمه نخست برای تیم اهوازی به ثمر رسید.

هنوز زمان زیادی از نخستین گل اهوازی‌ها نگذشته بود که نفتی‌های گچساران توسط صالح طاهری در دقیقه 23 درست یک دقیقه پس از گل اهوازی‌ها به گل تساوی رسید.

IMG_5594

نفت و گاز گچساران که در این دیدار برای برد و کسب سه امتیاز به میدان آمده بوده توسط پویا رضایی سه دقیقه پس از ثبت گل تساوی در دقیقه 25 موفق به زدن گل دوم خود شد تا شانس پیروزی را در این دیدار تجربه کند اما درست چهار دقیقه پس از این گل این نفت اهواز بود که با ضربه حمزه کریمی در دقیقه 29 به گل تساوی دست یافت.

تساوی 2 بر 2 نتیجه خوبی برای نفت گچساران میزبان نبود به همین دلیل گچسارانی‌ها با اعمال فشار بیشتری برای کسب پیروزی در دقیقه 78 موفق به گرفتن ضربه پنالتی شدند که این ضربه را محمد جعفری با دقت به گل تبدیل کرد تا با این گل هر سه امتیاز این دیدار به کیسه نفتی‌های گچساران برود و بازی با همین نتیجه در ادامه دیدار حفظ شود.

معاون وزیر نیرو: برای تقویت و پایداری شبکه آبرسانی شهرستان بهمئی تلاش می کنم
دنبال کنید

IMG_5664

 

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

حامد جمعه , 20 آذر 1394 - 19:56

سلام لطفا عکس های ******* را در سایت قرار دهید

امین کائیدی شادگان جمعه , 20 آذر 1394 - 22:23

حتما در گزارش تصویری بازی گذاشته خواهد شد

logo-samandehi