شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاجگردون بهشتی است / حرفهایی شنیده ام که به من نسبت می دهند تعجب می کنم

در نشست صمیمی تاجگردون با مردم روستای شادگان ، دو سخنران شادگانی به مسائل و مشکلات این روستا پرداختند : 1- آوردن آب از رودخانه شاه بهرام به شادگان 2- بررسی مشکلات زمین های آبی شادگان و طرح هایی که باید در این زمینها اجرا می شد ولی نشده است. 3- مشکلات لوله کشی آب

اختصاصی کرونا

کد خبر : 20260
تاریخ انتشار : شنبه ۷ آذر ۱۳۹۴ - ۸:۱۸

کرونا :

تاجگردون بهشتی است / حرفهایی شنیده ام  که به من نسبت می دهند تعجب می کنم

در نشست صمیمی تاجگردون با مردم روستای شادگان ، دو سخنران شادگانی به مسائل و مشکلات این روستا پرداختند :

1- آوردن آب از رودخانه شاه بهرام به شادگان

2- بررسی مشکلات زمین های آبی شادگان و طرح هایی که باید در این زمینها اجرا می شد ولی نشده است.

3- مشکلات لوله کشی آب و عدم استاندارد بودن آن.

4- جوانان بیکار این روستا که از مدارک بالای عالیه برخوردارند.

..

در ادامه کلیپی که در اکثر برنامه ها و نشست های تاجگردون مشاهده می شود پخش شد و یکی از جملات کلیدی که در این کلیپ توجه را به خود معطوف می کند این است :  ” تاجگردون بهشتی است

IMG_5100

و در ادامه گزارشی از سخنان تاجگردون نماینده گچساران و باشت:

غلامرضا تاجگردون در نشستی صمیمی با اهالی روستای شادگان اظهار کرد: نسبت تحصیل‌کردگان طایفه شادگان نسبت به جمعیت این منطقه از کثرت بالایی برخوردار است.

وی افزود: عزت دادن هر طایفه‌ای از هر گروهی باشد منافاتی با اصل شایسته سالاری ندارد و جایگاه‌ها و نشان دادن منزلت انسان‌ها و طوایف از ضروریات مهم است.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیان مشکلات و پتانسیل‌های موجود منطقه شادگان از توابع باشت عنوان کرد: کلید و آغاز مهاجرت معکوس در کشور و شاید در کهگیلویه و بویراحمد از روستای شادگان بود که نکته ارزشمندی است.

تاج‌گردون بیان کرد: شادگان از حیث مهاجرت معکوس از شهر به روستا پیشتاز بوده و هست.

 

IMG_5161

وی با بیان اینکه شکی نیست که این ظرفیت باید تقویت شود، اظهار کرد: نماینده مجلس نیز باید در راستای تقویت مهاجرت معکوس از شهر به روستا سبب افزایش انگیزه شود و مسئولان نیز همه تلاش خود را در این راستا انجام دهند.

سفر معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری به کهگیلویه و بویراحمد
دنبال کنید

نشست صمیمی تاجگردون و اهالی شادگان با حواشی جالب و به یادماندنی همراه بود که این جو این نشست را به سمت و سوی شادی برد.

خالق حواشی اصلی این نشست صمیمی لیلاشیر زن شادگانی بود که در چندین نویت رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی غلامرضا تاجگردون را به واکنش واداشت.

تحرکات و شور و شعف لیلا هاشمی سبب نخستین واکنش تاج‌گردون پشت تریبون شد تا جایی که به شوخی گفت: کی می‌تونه جلوی لیلا رو بگیره و این سخن وی با شادی حضار روبرور شد.

در ادامه سخنان تاج‌گردون وقتی وی با تیزبینی به بنر سمت چپ جایگاه نگاه کرد با خواندن جمله روی بنر مبنی بر صدای« پای آب می‌آید» به شوخی خطاب به حضار گفت: منظور از این جمله صدای پای من نیست بلکه منظور درخواست شما مبنی بر فراهم شدن آب شرب و استفاده از آب شاه‌بهرام است که این جمله با واکنش مرد همیشه مراسمات رسول شعبانی از روستای شاه‌بهرام مواجه شد، رسول به شوخی گفت: نمی‌دهیم و تاج‌گردون نیز در پاسخ وی گفت: تو چطوری از صبح تا حال نشستی و حرفی نزدی این از عجایب روزگاره یا منو خیلی دوس داره یا امشو حالش خشه! این پاسخ تاجگردون با شلیک خنده حضار روبرو شد.

در حاشیه بعدی این مراسم تاجگردون در پشت تریبون بدنیال علیرضا هاشمی می‌گشت وی را نشسته بر صندلی خود دید و به شوخی گفت: آقای هاشمی صندلی ما را گرفته و بر ان نشسته و به وی به شوخی گفت نکند فکر تصاحب صندلی مجلس را داری؟

دکتر روحانی درگذشت والده شهیدان نعمت‌زاده را تسلیت گفت
دنبال کنید

واکنش تاجگردون به جواب لیلا از حاشیه‌های دیگر دیشب بود وقتی تاجگردون از رای جمع کردن توسط بعضی افراد با قرآن بردن به خانه های مردم سخن گفت از سبک خودش که دیدار با مردم و ارائه عملکرد بود سخن گفت و از جمع پرسید: کدام روش بهتر است که در این میان باز لیلا گفت:  این روش بهتر است و تاج‌گردون با خنده گفت: پس معلوم شد فقط لیلا حرف‌های مرا گوش میدهد.

IMG_5150

تاجگردون در حاشیه ای دیگر از سخنانش گقت: من این روز ها حرفهایی شنیده ام  که به من نسبت می دهند تعجب می کنم و می دانم که هر فرد با سوادی می داند اینها را تاجگردون نمی گوید  به عنوان مثال

مگر در طایفه بیدک آدم باسواد و تحصیل کرده هست؟

مگر می شود یک شادگانی بشود نماینده مجلس؟

اصلا به بامیشیخی اعتماد نکنید؟

طایفه امیرشیخی اصلا نیاز نیست کاری کنیم خودشان دنبالمان می آیند.

…..

….

و امثال این جملات که به من نسبت می دهند و همه می دانند نماینده ای که این طایفه ها  را نخواهد پس برای چه به مجلس می رود؟ برای چه کسانی نماینده شده است؟

 

وی افزود : تاجگردون به رفتن به برنامه های فاتحه خوانی معروف نیست .

IMG_5113 IMG_5119 IMG_5135 IMG_5141 IMG_5158 IMG_5092

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi