جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بهره مندی دو هزار و ۵۳۷ نفر از مددجویان کمیته امداد شهرستان بویراحمد از خدمات مشاوره

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بویراحمد از بهره مندی بیش از دو هزار و 537 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان از خدمات مشاوره به صورت فردی و گروهی خبر داد. به گزارش اداره روابط عمومی واطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، هادی ولایتی گفت: آموزش و ارائه خدمات مشاوره

اختصاصی کرونا

کد خبر : 19800
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸

کرونا :

بهره مندی دو هزار و ۵۳۷ نفر از مددجویان کمیته امداد شهرستان بویراحمد از خدمات مشاوره

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بویراحمد از بهره مندی بیش از دو هزار و 537 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان از خدمات مشاوره به صورت فردی و گروهی خبر داد.

به گزارش اداره روابط عمومی واطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، هادی ولایتی گفت: آموزش و ارائه خدمات مشاوره ای در زندگی خیلی مهم است و انجام مشاوره و راهنمایی مددجویان از طریق مشاورین این نهاد صورت می گیرد.

وی اظهار داشت: در همین راستا با هدف بررسی مشکلات مختلف مددجویان در گروههای سنی مختلف در قالب جلسات فردی و گروهی جلسات مشاوره ای از ابتدای سال جاری تاکنون توسط این نهاد برگزار شده است.

ولایتی با اشاره به اهمیت و نقش مشاوره در رفع بسیاری از مشکلات مددجویان و جلوگیری از ورود بسیاری از آسیب های اجتماعی به درون خانواده ها، بیان داشت: جلسات مشاوره فردی با حضور مددجویان در دفتر مشاوره این نهاد و همچنین حضور مشاورین در منزل مددجویان در زمینه مهارت های زندگی، پیشگیری از اعتیاد، بهداشت روانی و سایر موارد برگزار می گردد.

وی افزود: در همین راستا از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد دو هزار و 537 نفر از مددجویان تحت حمایت با کمک مشاوره گام به گام در قالبهای طلاق،کسب عبرتهای زندگی، آموزش جلو گیری از ایدز ، اعتیاد و استحکام زندگی بصورت گروهی فردی و معرفی به کلنیک وراهنمایی در مسیر این آموزشها قرار گرفتند.

ولایتی خاطرنشان کرد: ارائه مشاوره های فردی و گروهی به مددجویان یکی از مهمترین اقدامات این نهاد در راستای رفع مشکلات خانواده ها و قرار دادن آنها در مسیر توانمندسازی فکری و فرهنگی خانواده ها می باشد.

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi