پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

اردوی جهادی ناحیه مقاومت بسیج گچساران در هفته دفاع مقدس/سرکشی از خانواده معظم شهدا

  در این اردوی جهادی هفت روزه که توسط بسیجیان حوزه مقاومت امام جواد(ع) وبا شرکت دو گروه جهادی شهید عیوضی وشهید شریفی به مقصد روستای امام زاده جعفر انجام گرفت ابتدا مسئولین این دوگروه جهادی با شورای اسلامی روستا و دهیاری روستا جلسه برگزار نمودند وسپس با هماهنگی شورای اسلامی ودهیاری روستا کار مرمت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 18365
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳

کرونا :

اردوی جهادی ناحیه مقاومت بسیج گچساران در هفته دفاع مقدس/سرکشی از خانواده معظم شهدا

 

در این اردوی جهادی هفت روزه که توسط بسیجیان حوزه مقاومت امام جواد(ع) وبا شرکت دو گروه جهادی شهید عیوضی وشهید شریفی به مقصد روستای امام زاده جعفر انجام گرفت ابتدا مسئولین این دوگروه جهادی با شورای اسلامی روستا و دهیاری روستا جلسه برگزار نمودند وسپس با هماهنگی شورای اسلامی ودهیاری روستا کار مرمت وبازسازی بخشهایی از مسجد امام موسی کاظم (ع) این روستا را اغاز نمودند که همچنان ادامه دارد و تا سه روز بعداز پایان هفته دفاع نیز ادامه خواهد داشت .

سروان پاسدر تیمور عباسی فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام جواد(ع) ناحیه مقاومت گچساران در حاشیه اغاز بکار این اردوی جهادی گفت:  دوگروه جهادی از بسیجیان حوزه مقاومت امام جواد(ع) به مدت هفت روز در روستای امامزاده جعفر اقدام به فعالیت های عمرانی و اموزشی خواهند نمود که مرمت وبازسازی مسجد روستا وهمچنین برگزاری کلاس های اخلاق واحکام برای جوانان و نوجوانان از جمله ان می باشد .

IMG_2978 [800x600] - Copy - Copy

وی هدف از اعزام این دوگروه جهادی را کمک به رفع محرومیت وهمچنین انجام فعالیت های عمرانی وفرهنگی در روستای امام زاده جعفر خواند وگفت : علاوه بر فعالیت های فرهنگی و عمرانی کارهای تربیتی نیز از اهداف این اردو می باشد که در ان اعضای اردو با روحیه جهادی که دارند بیشتر به توانمندی های خود پی برده وجهت پذیرش مسئولیت های سنگین تر در اینده اماده می شوند.

IMG_2996 [800x600] - Copy (2)

 

درهفته دفاع توسط ناحیه مقاومت بسیج گچساران سرکشی از تعدادی از خانواده معظم شهدا صورت گرفت .

هم زمان با هفته دفاع ودر راستای تجللیل وتکریم از خانواده محترم شهدا توسط فرماندهی وجمعی از پرسنل ناحیه مقاومت بسیج گچساران وهمچنین تعدادی از بسیجیان از دو خانواده شهید در گچساران سرکشی شد.

  جانشین فرماندهی ناحیه به همراه جمعی از کارکنان رسمی این ناحیه از خانواده شهیدان خورشیدی و امدادی زاده سرکشی و از نزدیک در جریان وضعیت آنها قرار گرفتند.

IMG_0488 [800x600]

سرهنگ دوم پاسدار زمانی ، جانشین فرماندهی سپاه ناحیه گچساران در این دیدار که به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت گرفت، شهدا را مظهر عظمت ملت ایران دانست و افزود: خانواده معظم شهدا الگوی نیک ایثار واز خود گذشتگی در جامعه هستند وملت ما هرگز ایثار وفداکاری شهدا وخانواده انان را از یاد نخواهد برد.

وی امنیت امروز جامعه را مرهون فداکاری های شهدا خواند وگفت: امنیت بی نظیر در کشور ما به برکت خون شهیدان والا مقامی است که حاضر شدند جان عزیزخود را در راه اسلام وامنیت این کشور اسلامی فدا کنند تا دشمن هیچ گاه فکر تجاوز به این مرز بوم را نکند.

IMG_0492 [800x600]

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi