سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

سومین سفر کاروان همدلی و همزبانی به لوداب

جزییات خبر سومین سفر کاروان همدلی و همزبانی به لوداب در ادامه سلسله بازدیدهای شهرستانی, روز پنجشنبه بخش لوداب از توابع شهرستان بویراحمد پذیرای کاروان همدلی وهمزبانی بود.دکتر خادمی استاندار

اختصاصی کرونا

کد خبر : 17793
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۸





سومین سفر کاروان همدلی و همزبانی به لوداب 7

جزییات خبر

سومین سفر کاروان همدلی و همزبانی به لوداب 8

سومین سفر کاروان همدلی و همزبانی به لوداب 9






سومین سفر کاروان همدلی و همزبانی به لوداب 10

سومین سفر کاروان همدلی و همزبانی به لوداب






سومین سفر کاروان همدلی و همزبانی به لوداب 11

در ادامه سلسله بازدیدهای شهرستانی, روز پنجشنبه بخش لوداب از توابع شهرستان بویراحمد پذیرای کاروان همدلی وهمزبانی بود.
دکتر خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هدف از این بازدیدها بیشتر به منظور ملاقات رودررو با مردم و شنیدن گپ و گفتگوی مردم از نزدیک و اینکه مسئولین در کنار مردم بنشینند و آنها در محیط صمیمی با مسئولین مسائل و مشکلات خود را مطرح نمایند.
وی گفت: بررسی مسائل و مشکلات مناطق کمتر توسعه یافته صرفاً محدود به این بازدیدها نمی شود در طول سال مسئولین به انواع مختلف پاسخگوی مردم هستند و در جهت رفع مشکلات آنها تلاش می کنند.
دکتر خادمی گفت: مزیت دیگر اینگونه بازدیدها این است که مردم که ولی نعمتان ما هستند در محل زندگی خود مسئولان را ببینند و مسایل و مشکلات خود را مطرح کنند و نیاز به رفت و آمد به مرکز استان نباشد و از وقت و زمان به خوبی استفاده شود.
وی گفت: نظارت بر نحوه فعالیت دستگاههای اجرایی در بخش ها و شهرستان ها و هماهنگی جهت شتابدهی به رفع مسایل و مشکلات مردم که اعتبار مسئولین به اعتماد آنان است هدف دیگر این بازدیدهاست.
دکتر خادمی گفت: چند طرح و پروژه مهم در این بخش فعال است که بهره برداری از این طرح ها و پروژه ها می تواند تاثیر مطلوبی در امر توسعه این منطقه باشد.
وی گفت: راه ارتباطی پاتاوه دهدشت که .٣ کیلومتر آن از مسیر بخش لوداب می گذرد از جمله این طرحهاست، مجتمع آبرسانی از میان تنگان که ۳۵ روستا را شامل می شود .۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، طرح در دست مطالعه آب دهستان چین لوداب، مطالعه مرحله اول سد لوداب، فاز شناختی انجام شده این سد ٣۵ تا .۴ میلیون مترمکعب ذخیره تامین آب کشاورزی و شرب و تأمین انرژی برق آبی دارد، ٩هزار هکتار اراضی منطقه لوداب بوسیله این سد می تواند آبیاری شود.
وی همچنین افزود .١ روستا با ۴۵۰ خانوار در اطراف شهر لوداب تا پایان امسال گاز رسانی خواهند شد، کار تجهیز کارگاه انجام شده و ٢ میلیارد تومان پیش بینی اعتبار دارد، گازرسانی به منطقه چین لوداب توسط شرکت گاز کار طراحی آن صورت گرفته و مسیر برای لوله گذاری خط ۲۵۰ پوندی مشخص شده که در سال ۹۵ عملیات لوله گذاری اجرا خواهد شد، همچنین در این سفر از خانواده شهیدان کشاورز دیدار و از نزدیک در جریان رسیدگی به امور ایثارگران قرار گرفتند.
استاندار گفت: خانواده شهدا و ایثارگران چشم و چراغ ما هستند. گفتنی است بخش لوداب دارای ۱۵ هزار نفر جمعیت، ۱۳۸ روستا و ٢ دهستان است که دورترین روستای این بخش مله تله با مرکز استان ۲۰۰ کیلومتر فاصله دارد.
دکتر خادمی استاندار ، معاونین و هیأت همراه ساعت ٨ صبح روز پنجشنبه وارد شهرگراب شدند.

 


نویسنده:

برچسب ها : ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi