سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار باشت گفت:پیشرفت ۶۰ درصدی گاز رسانی به ابدهگاه

سید مسعود حسینی در حاشیه بازدید از پروژه گاز رسانی آبدهگاه اظهار کرد: فاز دوم گازرسانی به حوزه آبدهگاه با پیشرفت فیزیکی بیش از ۶۰ درصد در حال اجرا بوده و امیدواریم تا اواسط پاییز این طرح به پایان برسد. فرماندار باشت افزود: فاز دوم گازرسانی به حوزه آبدهگاه به طول حدود ۲۷٫۵ کیلومتر است

اختصاصی کرونا

کد خبر : 17694
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۰:۳۶
فرماندار باشت گفت:پیشرفت 60 درصدی گاز رسانی به ابدهگاه

img_4503

سید مسعود حسینی در حاشیه بازدید از پروژه گاز رسانی آبدهگاه اظهار کرد: فاز دوم گازرسانی به حوزه آبدهگاه با پیشرفت فیزیکی بیش از ۶۰ درصد در حال اجرا بوده و امیدواریم تا اواسط پاییز این طرح به پایان برسد.

فرماندار باشت افزود: فاز دوم گازرسانی به حوزه آبدهگاه به طول حدود ۲۷٫۵ کیلومتر است که بیش از ۱۸ کیلومتر از مسیر لوله‌گذاری و ایستگاه تقلیل فشار مسیر نیز تکمیل شده و همچنین لوله‌گذاری در روستاها به پایان رسیده است.

حسینی گفت: گازرسانی به آبدهگاه در فاز دوم با اعتبار ۱۱ میلیارد ریال و در طی قراردادی هشت ماهه در حال اجراست.

وی با قدردانی از همکاری مردم در اجرای گازرسانی آبدهگاه بیان کرد: از مهمترین موانع و مشکلات انجام به موقع پروژه‌ها، معارضات مردمی است که امیدواریم با همکاری بیشتر مردم پروژه‌های عمومی که خدمتی برای خود مردم است به موقع به اتمام برسند.

وی با بیان اهمیت رسیدگی به وضعیت روستاییان بیان کرد: با رسیدگی و حل مشکلات روستاییان می‌توان از مهاجرت روستاییان به شهر ها که به صورت مشکلی بزرگ درآمده جلوگیری کرد و روند مهاجرت را متوقف و در مرحله بعد معکوس کرد.

 حسینی گفت: فاز نخست  گازرسانی به آبدهگاه به طول هشت کیلومتر از روستای کته باشت با فشار ۲۵۰ در راستای تقویت گاز شهر باشت و گازرسانی به حوزه آبدهگاه قبلا تکمیل شده است.

IMG_4502

IMG_4503

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi