جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

قادری نارگیل ، قلم چی نارگیل / جناب خان رفت

با حضور جمعی از مردم و مسئولان از جمله فرماندار و رئیس روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران و رئیس کانون قلم چی شهرستان، جشن تجلیل از دانش‌آموزان برتر و نفرات برتر کنکور سراسری گچساران برگزار شد. امشب و با حضور جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم دانش‌آموزان برتر و نفرات برتر

اختصاصی کرونا

کد خبر : 17299
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۸:۴۷

کرونا :

قادری نارگیل ، قلم چی نارگیل / جناب خان رفت
با حضور جمعی از مردم و مسئولان از جمله فرماندار و رئیس روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران و رئیس کانون قلم چی شهرستان، جشن تجلیل از دانش‌آموزان برتر و نفرات برتر کنکور سراسری گچساران برگزار شد.
امشب و با حضور جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم دانش‌آموزان برتر و نفرات برتر کنکور سراسری که زیر نظر کانون قلم چی گچساران بودند تجلیل شدند.

فرماندار شهرستان گچساران در مراسم تجلیل ازرتبه های برتر کنکور از برگزار کنندگان این مراسم تقدیر و تشکر کرد.

فرماندار گچساران وجود دانش آموزان را مایه مباهات و بالندگی دانست و گفت : من خود فرهنگی و از حوزه ی آموزش و پرورش بوده ام و خود را از همکاران عزیزفرهنگی چون حاج یدالله مرادی و دیگر دوستان جدا نمی دانم .
رحیمی افزود : از برگزار کنندگان این مراسم باشکوه تشکر می کنم و دوست دارم خاطره ای کوتاه را عنوان کنم : در سال گذشته در دیداری که از ورزشکاران تیم فوتبال صنعت نفت داشتم به عزیزان قول هدیه ای جهت برد در بازی در پیش رو دادم و در حالیکه دوستان شوخی می کردند رقم هدیه را سه برابر کردند و در کمال ناباوری با نتیجه پرگلی بازی را بردند.

و هدیه ای میلیونی به بازیکنان تعلق گرفت . حال بحث ما تجلیل و قدرشناسی است چه میلیون ها رقم باشد چه یک شاخه گل ، من به فرزندان عزیزم علاوه بر هدیه تجلیل هدیه دیگری تقدیم می کنم و امید است شاهد درخشندگی بیش از پیش عزیزان همشهری ام باشم .فرماندار گچساران توجه با استعدادهای درخشان را امری ضروری دانست و از معلمان و والدین این استعدادهای درخشان تشکر کرد .

دربی نفتی ها در گچساران برنده نداشت
دنبال کنید

عبدالرحیم رحیمی  اظهار کرد: گچساران از شهرستان‌های خاص در زمینه علم و تحصیل بوده اگر چه در دیگر زمینه‌ها نیز دارای استعداد و پتانسیل‌های زیادی است.

جناب خان از هر کجا آمده بود رفت و باز گچساران را تنها گذاشت ولی این توقع را در مردم گچساران ایجاد کرد تا شاید روزی مسئولین رامبد جوان و جناب خان تهرانی را مهمان گچساران کنند که با درایتی که از نماینده و فرماندار این شهر سراغ داریم کار غیر ممکنی نیست.

جناب خان ۲ (۱) جناب خان ۲ (۲) جناب خان ۲ (۳) جناب خان ۲ (۴) جناب خان ۲ (۵) جناب خان ۲ (۶) جناب خان ۲ (۷) جناب خان ۲ (۸) جناب خان ۲ (۹) جناب خان ۲ (۱۰) جناب خان ۲ (۱۱) جناب خان ۲ (۱۲) جناب خان ۲ (۱۳) جناب خان ۲ (۱۴) جناب خان ۲ (۱۵) جناب خان ۲ (۱۶) جناب خان ۲ (۱۷) جناب خان ۲ (۱۸) جناب خان ۲ (۱۹) جناب خان ۲ (۲۰) جناب خان ۲ (۲۱) جناب خان ۲ (۲۲) جناب خان ۲ (۲۳) جناب خان ۲ (۲۴) جناب خان ۲ (۲۵) جناب خان ۲ (۲۶) جناب خان ۲ (۲۷) جناب خان ۲ (۲۸) جناب خان ۲ (۲۹) جناب خان ۲ (۳۰) جناب خان ۲ (۳۱) جناب خان ۲ (۳۲) جناب خان ۲ (۳۳) جناب خان ۲ (۳۴) جناب خان ۲ (۳۵) جناب خان ۲ (۳۶) جناب خان ۲ (۳۷) جناب خان ۲ (۳۸) جناب خان ۲ (۳۹)

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi