جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

برگزاری هفتمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در شهرستان بوکان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بوکان نیوز ؛ هفتمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان بوکان با حضور جمعی از خیرین شهرستان وآخوندیان ریاست مجمع خیرین مدرس ساز استان ،مهندس اسماعیل زاده مدیر کل نوسازی وتجهیز مدارس استان آذربایجان غربی ، جمعی از اصناف و بازاریان و مسئولین شهرستان وفرهنگیان خیر در روز دوشنبه مورخ

اختصاصی کرونا

کد خبر : 13611
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۶

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بوکان نیوز ؛ هفتمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان بوکان با حضور جمعی از خیرین شهرستان وآخوندیان ریاست مجمع خیرین مدرس ساز استان ،مهندس اسماعیل زاده مدیر کل نوسازی وتجهیز مدارس استان آذربایجان غربی ، جمعی از اصناف و بازاریان و مسئولین شهرستان وفرهنگیان خیر در روز دوشنبه مورخ ۷/۲/۹۴ درسالن سیمرغ شهرستان بوکان برگزارشد.

** رحمانی مدیر آموزش وپرورش شهرستان بوکان :کار خیرین مدرسه ساز ریشه در ایمان وباور ونوع دوستی وعلاقه آنان به ارتقاء فرهنگ داردوامرخیر مدرسه سازی انسان را وارددنیای جدید وبزرگی خواهد که فقط کسانی که این کار را انجام داده اند لذت آن را درک می نمایند.

در این مراسم خالد ایلخانی زاده گزارشی از عملکرد مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان بوکان را به سمع ونظر حاضرین رساند وپیام مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز جعفر اصلانی نیز که از تمامی احاد مردم ومسئولین شهر خواسته بود که مجمع خیرین وآموزش وپرورش را برای امر خیر مدرسه سازی یاری دهند قرائت گردید .

** رحمانی مدیر آموزش وپرورش نیز در این مراسم ضمن قدر دانی از اقدامات شایسته خیرین مدرسه ساز شهرستان بوکان گفت :کار خیرین مدرسه ساز ریشه در ایمان وباور ونوع دوستی وعلاقه آنان به ارتقاء فرهنگ داردوامرخیر مدرسه سازی انسان را وارددنیای جدید وبزرگی خواهد که فقط کسانی که این کار را انجام داده اند لذت آن را درک می نمایند واحساس اکثر خیرین مدرسه ساز این است که خداوند همیشه در کنار آنهاست .

** رحمانی در بخش دیگری از سخنان خود گفت : خداوند به هرمالی وهرکسی توفیق حضور در عرصه کار مدرسه سازی را نمی دهد وفقط بندگان خوب خدا در این راه قدم می نهند .

** مدیر آموزش وپرورش در بخش دیگری از سخنانش گفت : از آغاز فعالیتهای خیرین در بوکان تا سال ۸۹  ،۱۳ مدرسه با ۶۰ کلاس درس در بوکان ساخته شده است واز سال ۸۹ تا پایان سال ۹۳   ،  ۱۲ مدرسه با ۳۰ کلاس توسط خیرین در بوکان ساخته شده است ودرحال حاضر با اقدامات شایسته خیرین مدرسه ساز ۹ مدرسه با ۲۸ کلاس در دست اقدام است که تا مهر۹۴ تعدادی از آنها تحویل آموزش وپرورش خواهد شد .

مدیر آموزش وپرورش گفت : واحد سازندگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سال ۸۹ تا کنون ۵ مدرسه روستایی را با ۱۴ کلاس احداث و تحویل آموزش وپرورش داده است وبنیاد برکت وابسته به دفتر مقام معظم رهبری نیز از سال ۹۱ تاکنون ۵ کلاس درس در ۳ روستا احداث وتحویل آموزش وپرورش نموده است و۱۲ کلاس در دو روستای دیگر نیز درحال اجرا واقدام است .

رحمانی افزود : درحال حاضر با اعتبارات دولتی نیز در شهرستان بوکان ۹ مدرسه با ۸۶ کلاس درحال اجرا واحداث می باشد .

وی اضافه نمود : ۱۳ روستای شهرستان بوکان دارای مدرسه تخریبی هستند که نیاز فوری به ۳۳ کلاس دارند و۸ مدرسه داخل سطح شهر نیز تخریبی هستند که نیاز به بازسازی دارند .

دراین همایش بعداز سخنرانی آخوندیان ریاست مجمع خیرین مدرسه ساز از تعداد زیادی از خیرین مدرسه ساز شهرستان بوکان تجلیل وتقدیر بعمل آمد .

برگزاری هفتمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در شهرستان بوکان 7

برگزاری هفتمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در شهرستان بوکان 8

برگزاری هفتمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در شهرستان بوکان 9

برگزاری هفتمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در شهرستان بوکان 10

برگزاری هفتمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در شهرستان بوکان 11

پایگاه خبری تحلیلی

آغاز سفر نامه مجلس شورای اسلامی / تصویر
دنبال کنید

بوکان نیوز

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi