چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

برنامه های سفر دو روزه دکترنوبخت به کهگیلویه وبویراحمد

جزییات خبر برنامه های سفر دو روزه دکترنوبخت به کهگیلویه وبویراحمد مدیرکل روابط عمومی استاندار کهگیلویه وبویراحمد، برنامه های سفر دو روزه (سوم و چهارم اردیبهشت ماه جاری) دکتر

اختصاصی کرونا

کد خبر : 13440
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۲





برنامه های سفر دو روزه دکترنوبخت به کهگیلویه وبویراحمد 7

جزییات خبر

برنامه های سفر دو روزه دکترنوبخت به کهگیلویه وبویراحمد 8

برنامه های سفر دو روزه دکترنوبخت به کهگیلویه وبویراحمد 9






برنامه های سفر دو روزه دکترنوبخت به کهگیلویه وبویراحمد 10

برنامه های سفر دو روزه دکترنوبخت به کهگیلویه وبویراحمد






برنامه های سفر دو روزه دکترنوبخت به کهگیلویه وبویراحمد 11

مدیرکل روابط عمومی استاندار کهگیلویه وبویراحمد، برنامه های سفر دو روزه (سوم و چهارم اردیبهشت ماه جاری) دکتر محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کشور به این استان را تشریح کرد.

محمد رضا باقرزداده، زمان ورود معاون رییس جمهور به این استان را ساعت ۱۴و ۳۰ دقیقه امروز پنجشنبه در فرودگاه گچساران اعلام کرد.
وی بیان کرد: دکتر نوبخت به همراه استاندار و مجمع نمایندگان استان پس از استقبال و بازدید کوتاهی از بافت فرسوده گچساران بلافاصله عازم یاسوج خواهند شد.
باقرزاده اظهار داشت: معاون رییس جمهور در یکی از مهمترین برنامه های کاری خود و از ساعت ۱۷ امروز در شورای برنامه ریزی و اشتغال کهگیلویه وبویراحمد شرکت خواهد کرد.
به گفته وی: نوبخت بعد از نشست شورای برنامه ریزی استان و از ساعت ۲۰و ۴۰ دقیقه امشب تا ۲۱و ۳۰ دقیقه در شبکه استانی دنا مرکز استان حضور خواهد یافت.
باقرزاده با اشاره به مهمترین برنامه های روز دوم(جمعه) معاون رییس جمهور به کهگیلویه وبویراحمد گفت: نخستین برنامه کاری دکتر نوبخت در ساعت هشت صبح فردا و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری آغاز خواهد شد.
مدیرکل روابط عمومی استاندار کهگیلویه وبویراحمد یادآور شد: نوبخت پس از دیدار با نماینده ولی فقیه با حضور درگلزار شهدای گمنام یاسوج به ساحت مقدس این شهدا ادای احترام خواهد کرد.
وی تصریح کرد: نوبخت همچنین از ساعت هشت و ۳۰ دقیقه صبح جمعه از چند طرح عمرانی از جمله پارک جنگلی، بیمارستان ۲۷۰ تختخوابی یاسوج، ساختمان جدید استانداری، مجتمع فرهنگی و هنری و پل چهارم بشار در یاسوج بازدید خواهد کرد.
باقرزاده، افتتاح طرح حاشیه شهرها مرکز بهداشتی و درمانی شهید شفیعی را از دیگر برنامه های نوبخت در شهر یاسوج اعلام کرد و افزود: وی از ساعت ۱۱ روز جمعه چهارم اردیبهشت در آخرین برنامه کاری خود نیز با سفر به شهر توریستی سی سخت از منطقه حفاظت شده و پارک ملی دنا بازدید خواهد داشت.
ج/۲۳۸

 


نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi