جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

بازگشت اصل و سود سرمایه خریداران سرخآبی ها بعد از ۲ سال

زمانی خبر داد: بازگشت اصل و سود سرمایه خریداران سرخآبی ها بعد از ۲ سال رئیس کارگروه نظارت بر امر واگذاری پرسپولیس و استقلال گفت: خریداران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال تا دو سال بعد از خرید به اصل و سود پول پرداختی خود خواهند رسید.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 11821
تاریخ انتشار : شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۷


زمانی خبر داد:


بازگشت اصل و سود سرمایه خریداران سرخآبی ها بعد از ۲ سال


رئیس کارگروه نظارت بر امر واگذاری پرسپولیس و استقلال گفت: خریداران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال تا دو سال بعد از خرید به اصل و سود پول پرداختی خود خواهند رسید.


بازگشت اصل و سود سرمایه خریداران سرخآبی ها بعد از ۲ سال 3

حسن زمانی با اشاره به آخرین مراحل روند واگذاری استقلال و پرسپولیس گفت: طبق آخرین جلسات برگزار شده هیأت واگذاری پرسپولیس و استقلال تنها تا روز ۱۸ اسفند فرصت باقی است تا متقاضیان برای خرید سهام هر یک از باشگاه ها ثبت نام کنند.


رئیس کارگروه نظارت بر امر واگذاری پرسپولیس و استقلال در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا خرید سهام این دو باشگاه توجیه اقتصادی برای خریداران خواهد داشت یا خیر، یادآور شد: به لحاظ اقتصادی این تضمین در بازار اقتصاد کشور وجود دارد که خریدار هر یک از این باشگاه ها بتواند تا حدود ۲ سال آینده به کل مبلغی که پرداخت کرده است به همراه سود آن دست یابد.


وی همچنین درباره اسامی خریداران دو باشگاه گفت: در حال حاضر افرادی که خود را متقاضی خرید سهام دو باشگاه معرفی کرده اند سند مکتوبی ارائه نکرده اند لذا نمی توان درباره اسامی آنها اظهار نظری داشت.


زمانی ادامه داد: اسامی که تا کنون از طریق برخی افراد اعلام شده است تنها در حد گمانه زنی بوده و از رسانه ها خواهشمندیم تا زمانی بازگشایی پاکت ها از مطرح کردن شائبات خودداری کنند.

کمبود اعتبارات دستگاه قضا نادیده گرفته شد/ لزوم تعیین شاخصی برای جذب قاضی و اعتبارات در برنامه ششم
دنبال کنید


رئیس کارگروه نظارت بر واگذاری پرسپولیس و استقلال در پایان خاطرنشان کرد: همچنین طبق مقررات هیأت واگذاری تا روزی که مزایده به صورت رسمی برگزار نشده است اسامی متقاضیان خرید سهام دو باشگاه منتشر نشود./


پایان پیام


منبع: 
خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi