ثبت بیش از ۵۰ هزار تماس مردمی با مرکز نظارت و ارتباطات مردمی دیوان محاسبات در سال ۱۴۰۳
گزارش عملکرد مرکز نظارت و ارتباطات مردمی دیوان محاسبات کشور در سال ۱۴۰۳ نشان از ثبت بیش از ۵۰ هزار تماس مردمی دارد.
کرونا :


به گزارش خبرنگار خانه ملت به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، بررسی عملکرد مرکز نظارت و ارتباطات مردمی دیوان محاسبات در سال ۱۴۰۳ نشان می دهد که در راستای توسعه نظارت همگانی بر عملکرد مالی دستگاههای اجرایی، بیش از ۵۰ هزار تماس مردمی، توسط کارشناسان و اپراتورهای سیستمی سامانه ۱۹۸ ضبط شدهاست.
در این گزارش بیان شده است که بیشترین فراوانی گزارشات مردمی را احتمال تضییع بیتالمال و حقوق افراد، سوءاستفاده از امکانات دولتی، ترک فعلها، ارتقاء و انتصاب های غیرقانونی، زمینخواری و عدم رعایت قانون در واگذاریها تشکیل می دهد.
شایان ذکر است، پس از بررسی و پالایش، از مجموع گزارشهای دریافتی تعداد ۷۴۶ مورد مستند و قابل رسیدگی بوده که پس از ثبت، پیگیریها و اقدامات لازم انجام شده است./
پایان پیام
منبع: خانه ملت
نویسنده:
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰